• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

بازرسی بیش از ۳ هزار نازل عرضه سوخت مایع در آذربایجان / قبل از سوخت‌گیری به این برچسب توجه کنید

  • کد خبر : 12529
  • 06 اردیبهشت 1400 - 12:15
بازرسی بیش از ۳ هزار نازل عرضه سوخت مایع در آذربایجان / قبل از سوخت‌گیری به این برچسب توجه کنید
یاز اکو - مدیرکل استاندارد آذربایجان‌شرقی گفت: الصاق برچسب استاندارد بر روی دستگاه‌‌های نازل سوخت الزامی است و شهروندان توجه داشته باشند در جایگاه‌‌های سوخت قبل از سوخت گیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل و تاریخ اعتبار آن دقت کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، ساسان فرشی‌حق‌رو در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای  حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و اجرای مفاد قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد سه هزار و ۵۰۰ نازل  سوخت مایع و CNG مورد بررسی و آزمون قرار گرفت.

وی گفت: نازل‌های سوخت مایع به صورت دوره‌ای در دوره‌های مشخص در طول سال و جایگاه‌های CNG یک بار در سال با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و آزمایشگاه‌های همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران، مورد آزمون قرار می‌گیرند.

وی افزود: در سال گذشته  سه هزار و ۴۸ آزمون از نازل‌های  سوخت مایع که شامل بنزین و گازوئیل است و ۴۵۲ آزمون از جایگاه سی ان جی انجام شده است.

مدیرکل استاندارد گفت: در این بازرسی‌ها اگر عدم انطباقی در دستگاه‌های نازل سوخت دیده شود برای رفع مشکل به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اطلاع‌رسانی شده و پس از اصلاح یا تعمیر نازل سوخت، آزمون مجدد روی آن انجام می‌گیرد و اگر چنانچه مشکل دستگاهی رفع شود برچسب استاندارد بر روی دستگاه نصب خواهد شد در غیر این صورت مالک جایگاه تا زمان اصلاح و تعمیر نازل سوخت امکان بهره‌برداری از نازل را نخواهد داشت.

فرشی تصریح کرد: الصاق برچسب استاندارد بر روی دستگاه‌‌های نازل سوخت الزامی است و شهروندان توجه داشته باشند در جایگاه‌‌های سوخت قبل از سوخت‌گیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل و تاریخ اعتبار آن دقت کرده و سپس اقدام به سوخت‌گیری کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=12529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});