• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی خبر داد

خردادماه، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی

  • کد خبر : 16263
  • 04 خرداد 1400 - 12:01
خردادماه، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی
یاز اکو - مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: مودیان مالیاتی بخش مشاغل تا پایان خردادماه سال جاری مهلت دارند تا نسبت به تنظیم و ارسال الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی عملکرد ۱۳۹۹ اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، غلامرضا شریفی، اظهار کرد: اشخاص حقیقی (صاحبان مشاغل) مطابق قانون باید اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۹ خود را خردادماه سال جاری به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس  WWW.INTAMEDIA.IR  ارسال کرده و مالیات خود را پرداخت کنند.

وی با تاکید بر این‌که برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی، منوط به ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است، تصریح کرد: فعالان اقتصادی به منظور بهره مندی از مشوق‌های قانونی نرخ صفر و یا هرگونه تسهیلات دیگر، باید اظهارنامه مالیاتی خود را در مهلت مقرر قانونی ارائه کنند.

وی افزود: معافیت مالیاتی برای صاحبان مشاغل اشخاص حقیقی در عملکرد سال ۱۳۹۹، برابر ماده ۱۰۱ قانون مالیات‌های مستقیم مبلغ ۲۸۸ میلیون ریال سالانه تصویب شده است و کسانی که اظهارنامه ندهند، نمی‌توانند از این معافیت استفاده کنند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی آذربایجان‌ شرقی، شریفی تاکید کرد: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و در جهت توسعه دولت الکترونیک، ضروری است مودیان محترم از هرگونه مراجعه غیر ضروری به ادارات مالیاتی اجتناب کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=16263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});