• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8

اختصاص شش میلیارد تومان برای ساماندهی مسیر صنایع سعید آباد

  • کد خبر : 12536
  • 06 اردیبهشت 1400 - 12:45
اختصاص شش میلیارد تومان برای ساماندهی مسیر صنایع سعید آباد
یاز اکو - فرماندار بستان‌آباد از اختصاص شش میلیارد تومان اعتبار برای احداث و ساماندهی راه های ورود و خروج به واحدهای تولیدی و صنایع مستقر در منطقه منطقه سعید آباد (سید آوا) این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، یدالله الهیاری روز دوشنبه در جلسه رفع موانع تولید و حل مشکلات جاده ای بستان آباد گفت: این میزان اعتبار از محل تبصره ۱۹ با مشارکت فرمانداری بستان آباد و دستگاه های اداری شهرستان تامین خواهد شد.

غلامرضا نوری نماینده مردم بستان آباد نیز در این جلسه با اشاره به اسقرار واحدهای تولیدی و برخی از صنایع در حوزه استحفاظی این شهرستان، خواستار پیگری پروژه ها و تامین اعتبار برای رفع نواقص آسفالت جاده های شهرستان شد.

وی همچنین در این جلسه خواستار تسریع در تعریض پل «اوجان» در داخل شهر بستان آباد و بهسازی و ساماندهی آسفالت جاده قدیم این شهرستان با توجه به حجم بالای ترافیک شد.

علیزاده، مدیرکل حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقین نیز در این جلسه از آمادگی این اداره برای پیگیری پروژه های جاده ای و بخصوص مشکلات جاده ای صنایع و واحدهای تولیدی و همچنین از  آغاز ادامه پروژه آسفالت ریزی جاده بستان آباد به تبریز در آینده نزدیک خبر داد.

منطقه «سعید آباد» (سید آوا) شهرستان بستان آباد به دلیل همجواری با تبریز، از جمله قطب های استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی محسوب می شود و شهرک صنعتی عالی نسب به همراه شماری از کارخانجات بزرگ در این منطقه واقع شده اند.

شهرستان ۹۰ هزار نفری بستان آباد در ۶۰ کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=12536

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});