• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
مشاور عالی استاندار آذربایجان شرقی در حوزه فن آوری و نوآوری تاکید کرد:

تبریز می تواند پایتخت نوآوری ایران شود

  • کد خبر : 126942
  • 18 آذر 1402 - 9:30
تبریز می تواند پایتخت نوآوری ایران شود
یازاکو - مشاور نوآوری و فناوری استاندار آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه یازدهمین دوره رینوتکس تاکید کرد: باتوجه به ظرفیتهای بالای استان در حوزه صنعت تلاش داریم تا با اتکا به این ظرفیتها شهر تبریز را پایتخت فناوری و نوآوری کشور تبدیل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، عبدالرضا فلاح با اشاره به برگزاری پرشور رینوتکس و رینوفست در تبریز گفت: رویکردمان در حوزه نوآوری، مردمی سازی نوآوری است‌.

وی افزود: ترجیح مان اینست که چنین رویدادهای ارزشمندی توسط مردم برگزار شود چراکه بها دادن به جوانان و آینده سازان از اولویتها و ضرورتها در توسعه این امر است.

مشاور نوآوری و فناوری استاندار آذربایجان شرقی گفت: تلاشمان بر برگزاری زنجیره ای نمایشگاهها با محوریت توسعه فناوری در استان است.

نماینده استاندار در منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی ادامه داد: باتوجه به ظرفیتهای بالای استان در حوزه صنعت تلاش داریم تا با اتکا به این ظرفیتها شهر تبریز را پایتخت فناوری و نوآوری کشور کنیم.

فلاح افزوده شدن بخش رینوفست را بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: استقبال قابل توجه دانش آموزان و خانواده ها از نخستین رویداد فناوری و نوآوری دانش آموزی انرژی بخش و پر شور بود.

وی تاکید کرد: تربیت نسل آینده با علوم آینده هدف مهمی است که رینوفست بدنبال آن بوده است.

فلاح با اشاره بخش های هوش مصنوعی ، ربات های جنگجو، امدادگر و پهپادها و هواوفضا در نخستین رویداد دانش آموزی فناورانه گفت: هدف الگوسازی فناورانه برای نوجوانان و جوانان است.

وی ادامه داد: باتوجه به ظرفیتهای بالای استان در در حوزه صنعت تلاش داریم تا با اتکا به این ظرفیتها شهر تبریز را پایتخت فناوری و نوآوری کشور کنیم.

فلاح ابراز امیدواری کرد: در سالهای آتی  فستیوال رینوفست به عنوان بخش دانش آموزی رویداد رینوتکس به شکل ملی برگزار شود..

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=126942

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});