• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
2

تشکل‌های اتاق بازرگانی برنامه‌محور حرکت کنند

  • کد خبر : 127041
  • 18 آذر 1402 - 18:15
تشکل‌های اتاق بازرگانی برنامه‌محور حرکت کنند
یازاکو - رییس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به اهتمام این اتاق در حمایت و بارور سازی تشکل‌ها به‌ عنوان ارکان اصلی اتاق تبریز گفت: این تشکل ها باید از الگوهای کشورهای موفق بهره گرفته و برنامه محور و بر اساس نقشه راه حرکت کنند.

یونس ژائله روز شنبه در دومین نشست هم‌اندیشی هیئت نمایندگان با تشکل‌های اتاق تبریز بر لزوم افزایش تعامل و ارتباط با تشکل‌ها و انجمن‌های مرتبط با اتاق تاکید کرد و خواستار برگزاری جلسات منظم ماهانه در راستای ارائه عملکردها از یکسو و بیان خواسته‌ ها و مشکلات از سوی دیگر شد.
وی، اتحاد، تعامل و گفت و گو را از شروط اصلی موفقیت عنوان کرد و گفت: استفاده از الگوهای کشورهای موفق موفقیت را در دسترس تر می کند.
ژائله همچنین بر لزوم حضور مداوم در نمایشگاه‌های بین‌المللی و بازارهای جهانی تاکید کرد.
دبیر هیات رییسه اتاق تبریز هم در این نشست از اعلام آمادگی اتاق تبریز در برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف افزایش سطح آگاهی و مهارت فعالان اقتصادی خبر داد.

رضا جعفری با بیان اینکه آموزش، از محورهای اصلی و مورد تاکید هیات رییسه و هیات نمایندگان اتاق تبریز به‌ شمار می‌رود، از روسای تشکل‌ها و انجمن‌ها خواست تا نیازهای آموزشی خود را طرح کنند و اتاق تبریز با توجه به موارد ذکر شده، اقدام به برگزاری این دوره‌های تخصصی کند.

در این جلسه روسای تشکل‌ها و انجمن‌ها، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود، به بیان موانع و چالش‌های موجود از جمله مشکل استرداد ارز حاصل از صادرات، ناترازی در انرژی، تحریم، مهاجرت نیروهای متخصص، عدم تخصیص اعتبارات و تسهیلات بانکی پرداختند.

دومین نشست هم‌اندیشی هیات نمایندگان با تشکل‌های اتاق تبریز به‌منظور طرح دغدغه‌ها، ارائه عملکرد و نقشه راه و افزایش تعامل با حضور جمعی از روسای تشکل‌ها، اتحادیه و انجمن‌های وابسته به اتاق برگزار شد

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=127041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});