• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

راه اندازی دوازدهمین مرکز رشد آذربایجان شرقی/ شهرستان سراب میزبان واحدهای فناور

  • کد خبر : 12718
  • 07 اردیبهشت 1400 - 21:45
راه اندازی دوازدهمین مرکز رشد آذربایجان شرقی/ شهرستان سراب میزبان واحدهای فناور
یاز اکو - راه اندازی دوازدهمین مرکز رشد آذربایجان شرقی/ شهرستان سراب میزبان واحدهای فناور

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از نصر، تاسیس مراکز رشد و نوآوری در شهرستان های استان در راستای سیاست های پارک در تمرکز زدایی از مرکز استان صورت می‌پذیرد. مرکز‌ رشد شهرستان سراب دوازدهمین مرکز رشد وابسته به پارک در شهرستان های استان می باشد که با همکاری دانشگاه ها و سازمان های شهرستانی تاسیس می‌شود.
عبدالرضا واعظی رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در مراسم امضای قرارداد تاسیس این مرکز رشد گفت: حمایت از فناوران و جوانان خلاق در تمام استان اولویت اصلی پارک می‌باشد و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در زمینه توسعه مراکز رشد شهرستان ها با بیشترین تعداد مراکز رشد فعال در شهرستانها مقام اول کشور را در بین پارکهای علم و فناوری دارد.
واعظی افزود: تاسیس مرکز رشد در سراب با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی به معنی اختصاص این مرکز به دانشجویان دانشگاه آزاد نیست و کلیه فن آوران اساتید، دانشجویان و مبتکران شهرستان سراب می توانند از خدمات این مرکز رشد بهره مند شود
وی در این مراسم خواستار حمایت همه جانبه کلیه دستگاه‌های اجرایی و صنایع شهرستان سراب از مرکز رشد شد و ابراز امیدواری کرد با شروع به کار این مرکز شاهد توسعه سطح فناوری و اشتغال جوانان در شهرستان سراب باشیم.
این گزارش می افزاید، نهری اقدم رئیس دانشگاه آزاد واحد سراب در این مراسم عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب در حوزه فناوری‌های نوین را تشریح نمود و از شرکت های فناور مجتمع عصر انقلاب پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی بازدید کردند.
مرکز رشد شهرستان سراب در محل ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع و در چهار طبقه با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری تاسیس می شود و پیش بینی می گردد در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=12718

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});