• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

۸۰ هزار اصله نهال برای احیای کمربند سبز تبریز کاشته شد

  • کد خبر : 12748
  • 08 اردیبهشت 1400 - 10:45
۸۰ هزار اصله نهال برای احیای کمربند سبز تبریز کاشته شد
یاز اکو - مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز گفت: از ابتدای فروردین امسال بیش از ۸۰ هزار اصله نهال برای احیای کمربند سبز این شهر کاشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، داریوش نوین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه کاشت این نهال ها در راستای توسعه کمی و کیفی فضای سبز تبریز انجام شده است، افزود: تلاش می شود با سرعت بخشی به روند کاشت نهال در این مسیر، طرح مذکور در کمترین زمان ممکن تکمیل شود.

وی اظهار داشت: بیشترین میزان کاشت در این مسیر در حوزه شهرداری منطقه ۲ به تعداد ۳۰ هزار اصله در ائل باغی، مسیر اتوبان کسایی، پارک عباس میرزا، پارک موزه دفاع مقدس و پادگان های مشرف به پارک جنگلی عباس میرزا است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز گفت: علاوه بر این مسیرها در پارک جنگلی آرپادره سی، نظرگاه، تپه های مشرف به طرح تبادل امام علی و میدان بسیج  مرزداران، جنگل کاریهای رشدیه و الهیه و حاشیه اتوبان پاسداران در حوزه شهرداری منطقه پنج، بخشی از پارک عباس میرزا، پارک یادگار امام، محدوده استادیوم یادگار امام و حاشیه اتوبان کسایی در محدوده شهرداری منطقه سه کاشت نهال انجام شده است.

نوین ادامه داد: در حوزه شهرداری منطقه چهار طرح کاشت نهال در فاز یک پارک بزرگ تبریز و باغ گیاه شناسی و در حوزه شهرداری منطقه ۱۰ در پارک جنگلی ارم، پارک آبشار و حاشیه اتوبان پاسداران روی داده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با سرعت بخشی به عملیات کاشت و نگهداری درختان، در روزهای آتی کمربند سبز تبریز در حداقل زمان ممکن تکمیل شود.

بر اساس اعلام شهردار تبریز تا پایان فصل کاشت در سال جاری یک میلیون اصله نهال در این کلانشهر کاشته می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=12748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});