• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

در خصوص آلودگی هوا تذکر دادم، توجه نکردند

  • کد خبر : 128452
  • 02 دی 1402 - 14:40
در خصوص آلودگی هوا تذکر دادم، توجه نکردند
یازاکو - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه آلودگی هوا به یک داستان تکراری در شهر تبریز تبدیل شده است، گفت: بنده ۳ ماه پیش به مسؤولان امر بابت فکر عاجل برای جلوگیری از آلودگی هوا تذکر دادم ولی توجهی نشد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از فارس، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم در ارتباط به وضعیت آلودگی هوای شهر تبریز اظهار کرد: آلودگی هوا به یک داستان تکراری در شهر تبریز تبدیل شده و در ایام پاییز و زمستان هر سال باید شاهد افزایش آلاینده‌ها در این شهر باشیم بنده سه ماه پیش به مسؤولان امر بابت فکر عاجل برای جلوگیری از آلودگی هوا تذکر دادم.

تعطیلی مدارس پاک کردن صورت مسأله آلودگی هواست

وی گفت: با وجود آن تذکرات، هنوز تبریز از آلودگی رنج می‌برد، باید در این باره فکر اساسی شود با تعطیلی مدارس کار درست نمی‌شود این پاک کردن صورت مسأله است نه حل مسأله است.

آل‌هاشم افزود: منشأ آلودگی هوا در تبریز مشخص است باید روی رفع زمینه‌های آلودگی کار شود اما متاسفانه هر سال دریغ از پارسال.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: مدیران باید به مردم گزارش دهند که نسبت به سال گذشته در خصوص کاهش آلودگی هوا چه اقداماتی داشته‌اند و تریبون نماز جمعه در اختیار آنهاست تا در این خصوص به مردم گزارش دهند.

گزارش فارس حاکی است، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در هفتم مهر امسال در خطبه‌های نماز جمعه تبریز گفته بود که در پائیز و زمستان مازوت‌سوزی نیروگاه تبریز به عامل بزرگ زیست‌محیطی و آلایندگی تبدیل می‌شود، از مسؤولان امر درخواست می‌کنم اگر قرار است کاری انجام بدهند باید از همین امروز شروع کنند.

امام جمعه تبریز گفته بود که دستگاه‌های مختلف در قانون هوای پاک مسؤولیت دارند و باید در عمل به این تکلیف تأخیر و یا ترک فعل نداشته باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=128452

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});