• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
با ایجاد تغییرات در هیات مدیره و ریاست اتاق بازرگانی و خانه صنعت استان؛

نوید تحولات جدید در تشکل های بخش خصوصی آذربایجان غربی

  • کد خبر : 106568
  • 07 خرداد 1402 - 13:10
نوید تحولات جدید در تشکل های بخش خصوصی آذربایجان غربی
یاز اکو - موقعیت استراتژیک استان آذربایجان غربی در هم مرز بودن با سه کشور که لقبی استان بین المللی را به خود گرفته ایجاب می کند که دو تشکل اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن استان از این فرصت بهره برده و جایگاه بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی را در این کشورها ارتقاء دهند.

یاز اکو، کمال الدین نیک رفتار خیابانی_ در خبرهای دو هفته پیش آمده بود که با برگزاری انتخابات اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه، قاسم کریمی به عنوان رئیس جدید اتاق انتخاب شد.

نتیجه انتخابات اتاق بازرگانی نشانگر تغییرات اساسی در ترکیب هیات رئیسه مهم ترین تشکل بخش خصوصی استان بود.

در خبری مشابه طی روزهای گذشته نیز صمد جعفرلو به عنوان رئیس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت استان انتخاب شد.

نتایج این دو انتخابات در سطح روسای بخش خصوصی دو تشکل مهم در حوزه صنعت- معدن- کشاورزی و بازرگانی نوید آینده ای خوب و تحولاتی جدید در هر دو تشکل را دارد، بخصوص اتاق بازرگانی ارومیه که آقای کریمی رئیس جدید اعلام فراخوانی برای ارائه نظرات و پیشنهادات به این تشکل بخش خصوصی را داده است.

همچنین می توان با اطمینان گفت که روسای جدید این دو تشکل از استفاده از روش های مدیران گذشته که جایگاه این دو تشکل را تضعیف کرده و موجب عقب ماندگی بخش خصوصی استان شده، اجتناب کرده و همانطوریکه اعلام شده از نظرات و پیشنهادات جدید استقبال می کنند.

انتظارات از اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن استان

شفافیت فعالیت ها و ارتقای جایگاه این دو تشکل در سطح استان را می توان مهم ترین انتظارات از روسای اتاق بازرگانی ارومیه و خانه صنعت استان آذربایجان غربی در حوزه مسئولیت شان عنوان نمود.

در دوره جدید فعالیت هیات رئیسه این دو تشکل همچنین انتظار داریم فعالیت های رسانه ای و ارتباطی- آموزشی و پژوهشی- فرهنگی و اجتماعی در کنار سایر فعالیت های تخصصی و روزمره آنها مورد توجه واقع شده و به سطح قابل قبولی نزد افکار عمومی برسد.

همچنین منتظر خبرهای خوب از این دو نهاد بخش خصوصی در راستای همکاری و هماهنگی با هم برای طرح مسائل و مشکلات فعالان بخش خصوصی و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها با کمک سایر دستگاه های دولتی می باشیم.

موقعیت استراتژیک استان آذربایجان غربی در هم مرز بودن با سه کشور که لقبی استان بین المللی را به خود گرفته نیز ایجاب می کند که این دو تشکل از این فرصت بهره برده و جایگاه بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی را در این کشورها ارتقاء دهند.

در خاتمه برای روسای جدید اتاق بازرگانی ارومیه و خانه صنعت و معدن آذربایجان غربی آرزوی موفقیت نموده و امیدواریم در دوره جدید فعالیت آنها از رسانه گریزی پرهیز شده و اطلاع رسانی از عملکرد خویش را در راستای اقناع افکار عمومی و آگاه سازی فعالان بخش خصوصی، در سرلوحه برنامه هایشان قرار دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=106568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});