• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1
با اعتبار 870 میلیارد ریال؛

توسعه زیرساخت ورزشی شمالغرب تبریز/ احداث زمین چمن مصنوعی “قانلی گول” به پیشرفت ۵۰ درصدی رسید

  • کد خبر : 128747
  • 04 دی 1402 - 21:52
توسعه زیرساخت ورزشی شمالغرب تبریز/ احداث زمین چمن مصنوعی “قانلی گول” به پیشرفت ۵۰ درصدی رسید
یازاکو - شهردار منطقه ۴ ضمن اشاره به توسعه زیرساخت‌ ورزشی شمالغرب تبریز از تداوم احداث فاز اول مجموعه فرهنگی و ورزشی "قانلی گول" با پیشرفت ۵۰ درصدی خبر داد.

هادی مقدم زاده با اعلام این مطلب گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی در سال جاری یکی از اولویت های مدیریت شهری تبریز است.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به اجرای آراماتوربندی فونداسیون برای فنس کشی در فاز اول مجموعه فرهنگی و ورزشی قانلی گول افزود، در این فاز مجموعه ورزشی، زمین چمن مصنوعی در مساحت ۶۵۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۹۳ میلیارد ریال با پیشرفت ۵۰ درصدی و شتاب در حال احداث است.

او ادامه داد، مجموعه فرهنگی ورزشی قانلی گول در بلوار ستارخان، باتوجه به موقعیت مکانی از لحاظ بافت متراکم در راستای محرومیت زدایی و تقویت نشاط اجتماعی حائز اهمیت بوده که در فازهای بعدی، مجموعه فرهنگی و ورزشی قانلی گول تا مساحت ۲۸ هزار مترمربع توسعه می‌یابد.

مقدم زاده با اشاره به دیگر پروژه ورزشی این منطقه در بلوار خلبان، افزود، پروژه زمین چمن مصنوعی در این بلوار با پیشرفت بیش از ۹۵ درصدی در مرحله اتمام نصب چمن قرار دارد.

وی اضافه کرد: این پروژه در مساحتی بالغ بر ۷۳۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال در جهت گسترش فضا و سرانه ورزشی منطقه احداث می شود.

شهردار منطقه ۴ همچنین با اشاره به پیشرفت ۵۵ درصدی تکمیل پروژه مجموعه ورزشی استخر ستارخان افزود: این پروژه در بافت متراکم منطقه و در مساحت کلی ۳۲۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال که در قالب دو قرار داد ابنیه و تاسیسات برق و میکانیک، در مرحله اتمام نصب ساندویچ پانل سقف ساختمان اداری و سوله استخر پیش می رود.

وی اضافه کرد: بخش اداری پروژه استخر آتش نشانی ستارخان در مساحتی بالغ بر ۷۰۰ مترمربع اجرا می شود.

به گفته مقدم زاده، احیاء و تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری شهید قویدل که در چندین سال گذشته راکد مانده بود، مهرماه سال جاری در محیطی به مساحت ۷۸۰۰ متر مربع و اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده و تقدیم شهروندان شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=128747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});