• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

تشکیل تیم اقتصادی قوی در سرکنسولگری ایران در استانبول

  • کد خبر : 129604
  • 13 دی 1402 - 10:00
تشکیل تیم اقتصادی قوی در سرکنسولگری ایران در استانبول
یازاکو - احمد محمدی؛ سرکنسول ایران در استانبول با حضور در اتاق بازرگانی تبریز، تشکیل تیم اقتصادی قوی در سرکنسولگری ایران در استانبول را یکی از برنامه‌های اساسی خود عنوان کرد و افزود: قطعا از این به‌بعد جلسات متعدد و مستمری با رایزن بازرگانی ایران در استانبول در راستای تسهیل و تسریع فرایند فعالیت برای تجار و بازرگانان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، احمد محمدی در این دیدار با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی در زمینه تولیدی، صنعتی و تجاری، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، از تلاش برای ایجاد بسترهای مناسب درخصوص توسعه مراودات تجاری بین این استان و کشور ترکیه خبر داد.

وی، تشکیل تیم اقتصادی قوی در سرکنسولگری ایران در استانبول را یکی از برنامه‌های اساسی خود عنوان کرد و افزود: قطعا از این به‌بعد جلسات متعدد و مستمری با رایزن بازرگانی ایران در استانبول در راستای تسهیل و تسریع فرایند فعالیت برای تجار و بازرگانان برگزار خواهد شد.

جمشید برزگر؛ نایب رئیس اتاق بازرگانی تبریز در این دیدار با اشاره به روابط عمیق بین ایران و ترکیه طی سال‌های متمادی گفت: کشور ترکیه بعد از دبی، بیشترین نقش تسهیلگری در مراودات تجاری ایران را دارد.

وی افزود: ترکیه از دیرباز به‌عنوان دروازه ورود ایران به کشورهای اروپایی مطرح بوده است و عدم الزام به اخذ ویزا برای ورود به این کشور برای ما پتانسیل بزرگی به‌شمار می‌رود.

رضا جعفری؛ دبیر و عضو هیئت رئیسه اتاق تبریز گفت: این اتاق قدیمی‌ترین اتاق بازرگانی کشور به‌شمار می‌رود و سابقه همکاری زیادی بین تجار تبریز و ترکیه وجود دارد.

وی ضمن تاکید بر نقش کشور ترکیه در مراودات تجاری ایران، به‌خصوص در زمان تحریم‌ها گفت: این کشور جایگاه ویژه‌ای در حوزه تجاری برای کشور ما دارد.

مهدی امینی؛ عضو هیئت نمایندگان اتاق تبریز و رئیس خانه صمت آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست بر لزوم افزایش تعامل بین اتاق‌های بازرگانی ترکیه و تبریز در راستای افزایش مبادلات تجاری و همکاری‌های بیشتر تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=129604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});