• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

پنج نشانه بیماری کارآفرینی

  • کد خبر : 13048
  • 11 اردیبهشت 1400 - 10:20
پنج نشانه بیماری کارآفرینی
یاز اکو - نگذارید عنوان شما را گول بزند! اگر نشانه‌هایی که در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم را در رفتار خود می‌بینید به احتمال زیاد در آینده به یک کارآفرین موفق تبدیل خواهید شد. در ادامه با ما همراه باشید تا نشانه‌های بیماری کارآفرینی را کشف کنید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، شاید تنها بیماری مفید دنیا بیماری کارآفرینی باشد! چرا؟ به این دلیل که اگر ۵ نشانه این بیماری را در رفتار خود ببینید، پتانسیل تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق را دارید. Ken Dunn مدیرعامل و بنیانگذار وب‌سایت Readers Legacy در یکی از سفرهای طولانی خود با حدود ۲۰ کارآفرین دیگر ملاقات می‌کند.
در این سفر طولانی او جلسات متعددی با این کارآفرینان دارد و به نتایج جالبی دست می‌یابد؛ در کنار سلایق و طرز فکرهای مختلف که بین آنها وجود دارد، بین تمام آنها موارد مشترکی وجود دارد. Dunn این موارد مشترک را به شوخی Entrepreneurial Disease یا بیماری کارآفرینی می‌نامد. اگر همه یا تعدادی از نشانه‌های زیر را دارید، شما هم به این بیماری دچار شده‌اید. می‌توانید این ۵ نشانه را از دیدگاه Dunn در ادامه بخوانید.
۱- فرصت‌ها را پیدا می‌کنید
Dunn در گفتگو‌های متعدد خود، متوجه می‌شود افرادی که ذاتاً کارآفرین هستند فرصت‌های فراوانی را در اطراف خود برای کسب درآمد پیدا می‌کنند. آیا تا به حال شده در عجیب‌ترین لحظات، ایده‌های فوق‌العاده به سرتان بزند؟ اگر پاسخ شما مثبت است اولین نشانه بیماری را دارید.
۲- برای کار خود وقت می‌گذارید
آیا شما هم وقتی مشغول کاری هستید وقت زیادی برای آن می‌گذارید؟ شاید این کار تنها یک پروژه شخصی باشد، یا در اداره اضافه‌کاری می‌کنید و یا مشغول پروژه‌ای اجتماعی هستید، اما تمام کارآفرینان معتقد هستند تا کار تمام نشده نباید آن را رها کرد. معمولاً چنین افرادی دیرتر از همه دست از کار می‌کشند، این نشانه برای شما آشنا نیست؟
۳- زیاد سوال می‌پرسید
یک کارآفرین معمولاً دوست دارد جواب تمام سوالات را بداند. آنها همیشه در تلاش هستند تا بیشتر یاد بگیرند و از اینکه سوال بپرسند هراسی ندارند. آیا این نشانه را نیز در رفتار خود می‌بینید؟
۴- در جریان کارهای زیادی هستید
افرادی که دچار بیماری کارآفرینی هستند، هرگز تنها درگیر یک کار نیستند. آنها چند کار را با هم انجام می‌دهند. معمولاً یک کارآفرین بیشتر از یک شغل دارد، در اجتماع بسیار فعال است و در کنار مشغول بودن باز هم برای خانواده و دوستان خود وقت می‌گذارد.
۵- نگاه متفاوتی به دنیا دارید
به عقیده Dunn تمام کارآفرینان می‌دانند که دنیا مکان بسیار کوچکی است. در عصر حاضر، تمام مشاغل در سطح جهانی هستند. مشاغل مختلف محدودیتی ندارند و در نتیجه محدودیتی برای یک کارآفرین وجود ندارد. افرادی که کارآفرین ذاتی هستند، علاقه زیادی به رویاپردازی دارند.
اگر این نشانه‌ها را در خود می‌بینید، می‌توانید به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید. از امتحان کردن ایده‌های خود نترسید و به خود اعتماد کنید، شاید روزی کسب و کاری موفق داشته باشید. دنیا همیشه به یک کارآفرین جدید نیاز دارد!

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=13048

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});