• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

علیرضابیگی: مردم باید حس کنند که صندوق رای ظرفیت تغییر شرایط موجود را دارد

  • کد خبر : 13061
  • 11 اردیبهشت 1400 - 10:50
علیرضابیگی: مردم باید حس کنند که صندوق رای ظرفیت تغییر شرایط موجود را دارد
یاز اکو - یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: اگر مردم حس کنند که تغییر شرایط موجود از طریق صندوق رای امکان پذیر است شاهد مشارکت پرشور مردم در انتخابات خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، احمد علیرضابیگی، در ارزیابی از فضای انتخاباتی کشور، بیان کرد: انتخابات میراث امام راحل و ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی است. به واسطه انقلاب اسلامی و قانون اساسی حق انتخاب کردن به مردم داده شد، مردمی که تا قبل آن به حساب نمی آمدند انقلاب اسلامی حق رای را به آن ها هدیه کرد و باید برای حفظ این موهبت انقلاب اسلامی تلاش کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز مردم نسبت به شرایط موجود گله مند هستند و نارضایتی های عدیده ای از تامین ابتدایی‌ترین نیازمندی ها که وظیفه دولت است تا احساس سرخوردگی از انعقاد یک پیمان بین المللی که متعاهدین آن ها حاضر به اجرای تعهدات خود نیستند، دارند. آلودگی برخی از مسئولان و خطاهایی که از آنان سر زده است نیز باعث دلسردی مردم شده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم انتظار دارند تا شرایط تغییر کند و خواستار بهبود شرایط هستند، تصریح کرد: مردم باید حس کنند که این تغییر از طریق صندوق رای امکان پذیر است. اگر این حس در مردم ایجاد شود شاهد مشارکت پرشور مردم در انتخابات خواهیم بود.

علیرضابیگی در پایان تاکید کرد: اگر امروز فضای انتخابات کشور سرد است باید دید چه عواملی منجر به دلسردی مردم  شده است. تاریخ، حضور پرشور ملت ایران را پای صندوق رای بارها ثبت کرده است اما امروز این موضوع در هاله ای از ابهام است و دست اندرکاران انتخابات باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=13061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});