• امروز : شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
2

پیگیری حل چالش های منابع آبی و زیست محیطی استان

  • کد خبر : 131540
  • 03 بهمن 1402 - 9:15
پیگیری حل چالش های منابع آبی و زیست محیطی استان
یازاکو - اولین نشست صمیمانه مالک رحمتی، پس از انتصاب به عنوان استاندار آذربایجان شرقی با نمایندگان استان و معاون پارلمانی رئیس جمهور در بهارستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، در نخستین روز مسئولیت خود، در نشستی صمیمانه که با حضور نمایندگان آذربایجان شرقی و معاون پارلمانی رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به گفت‌وگو درباره مسائل و مشکلات مربوط به استان پرداخت.

موضوعات مورد تاکید نمایندگان، در خصوص برگزاری با شکوه انتخابات و حضور حداکثری هم‌وطنان، پیگیری مشکلاتی چون کمبود منابع آبی و مسائل محیط‌زیستی بود.

استاندار جدید آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با بیان این که مسئولیت کنونی او باید در جهت خدمت بی‌منت و افزایش رضایت‌ مردم باشد، بر رفع موانع برسر راه توسعه استان تاکید کرد.

وی آذربایجان شرقی را استانی همواره تاریخ ساز و تمدن ساز دانست که لازم است برای دستیابی به اهداف و چشم‌انداز پیش‌بینی شده استان، مدیران و مسئولان با رعایت اتحاد و انسجام، پیگیر کارها و مسئولیت‌های محول شده باشند.

رحمتی که پیش از این، به عنوان رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی و معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی شناخته می‌شد، اکنون جوان‌ترین استاندار کشور است.

مالک رحمتی تاکنون کارنامه درخشانی را از مسئولیت‌های پیشین از خود برجای گذاشته است و توانسته اعتماد هیات دولت را جلب کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=131540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});