• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

سفر ۲۲ رایزن اقتصادی سفارت‌های ایران در کشورهای جهان به زنجان

  • کد خبر : 113056
  • 09 مرداد 1402 - 14:15
سفر ۲۲ رایزن اقتصادی سفارت‌های ایران در کشورهای جهان به زنجان
یاز اکو - رئیس اتاق بازرگانی زنجان عنوان کرد: اتاق بازرگانی زنجان به دنبال تقویت مناسبات تجاری اقتصادی استان با کشورهای دیگر و معرفی ظرفیت‌های تولیدی صادراتی و سرمایه‌گذاری است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، صمد یوسفی‌اصل صبح امروز (۹ مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رایزنان اقتصادی سفارت‌های ایران در کشورهای مختلف به همت اتاق بازرگانی زنجان به مدت ۳ روز به استان سفر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان به دنبال تقویت مناسبات تجاری و اقتصادی استان با کشورهای مختلف جهان است، تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی این برنامه معرفی ظرفیت‌های تولیدی صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان زنجان است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بازدید از ظرفیت‌های اقتصادی استان از نزدیک از جمله برنامه‌های تدارک دیدن شده برای رایزنان اقتصادی می‌باشد، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته بازدید از ظرفیت‌های صادراتی و اقتصادی شهرستان‌های استان نیز در دستور کار خواهد بود.

یوسفی‌اصل با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی از جمله نشست با مسئولان استانی و نشست با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی زنجان انجام خواهد شد، افزود: همچنین برگزار جلسات B۲B و بازدید از ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری استان زنجان نیز به همت اتاق بازرگانی انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی و محوری اتاق بازرگانی زنجان در سال‌جاری توسعه مراودات تجاری استان با کشورهای مختلف است، خاطرنشان کرد: در همین راستا طی ماه‌های گذشته جلسات مختلفی با سفرا و رایزنان ایران در کشورهای مختلف به همت اتاق بازرگانی زنجان و با همکاری دفتر وزارت امور خارجه در استان و استانداری زنجان اجرایی شده است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در اتاق بازرگانی زنجان تا پایان سال برنامه‌های مختلفی در حوزه بین‌الملل اجرا می‌شود، گفت: از جمله اهداف تعریف شده در اتاق بازرگانی زنجان، کمک به توسعه اقتصادی استان در بخش‌های مختلف تولیدی و صادراتی و گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی استان است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=113056

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});