• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر صورت می گیرد؛

افتتاح  یک هزار و ۷۶۴ پروژه در برق تبریز با اعتباری بیش از ۳ هزار میلیارد ریال

  • کد خبر : 131792
  • 05 بهمن 1402 - 8:34
افتتاح  یک هزار و ۷۶۴ پروژه در برق تبریز با اعتباری بیش از ۳ هزار میلیارد ریال
یازاکو - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر یک هزار و 764 پروژه با اعتباری بیش از 3 هزار میلیارد ریال در مناطق تحت پوشش برق تبریز افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی ضمن گرامی داشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر یک هزار و ۷۶۴ پروژه با اعتبار ۳۰۳٫۱ میلیارد تومان در مناطق تحت پوشش برق تبریز افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از مجموع پروژه های قابل افتتاح برق تبریز در ایام الله دهه فجر، یک هزار و ۴۵۱ پروژه با اعتبار ۲۶۷ میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان در محدوده شهرستان تبریز افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اضافه کرد: از مجموع پروژه ها ۱۷۱ پروژه با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مربوط به شهرستان اسکو و ۱۴۲ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان مربوط به شهرستان آذرشهر است.

وی ادامه داد: از مجموع پروژه های قابل افتتاح بیشترین تعداد مربوط به بخش نیرورسانی با ۵۹۴ مورد و ۴۹۷ پروژه در بخش توسعه و احداث و ۳۸۲ پروژه در حوزه اصلاح و بهینه سازی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=131792

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});