• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

۲ هزار و ۳۲۲ بسته معیشتی بین کارگران مراغه توزیع شد

  • کد خبر : 13194
  • 12 اردیبهشت 1400 - 10:15
۲ هزار و ۳۲۲ بسته معیشتی بین کارگران مراغه توزیع شد
یاز اکو - رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراغه گفت: همزمان با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، ۲ هزار و ۳۲۲ بسته معیشتی از سوی سه کارخانه و واحد تولیدی مستقر در شهرستان بین کارگران شان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، پرویز حبیبی به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه، فرمانده سپاه و برخی از مسوولان دستگاه های اجرایی در حاشیه بازدید از چهار کارخانه این شهرستان گفت: ۲ هزار بسته معیشتی و هر کدام به ارزش بیش از ۳۰۰ هزار تومان بین کارگران دو مجموعه بزرگ تولیدی شهرستان توزیع شد.

وی گفت: همچنین همزمان با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر مدیران این مجموعه با اهدای هدایای نفیس از جمله تلویزیون و کارت هدیه از کارگران نمونه هر بخش تجلیل کردند.

وی افزود: در این روز همچنین تولید کننده انواع خوراک طیور با تهیه ۲۲۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۵۰۰ هزار تومان آنها را بین تمامی کارگران این مجموعه توزیع کرد.

وی اضافه کرد: یک شرکت تولید کننده آبگرمن، هود و اجاق گاز نیز ۱۰۲ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۲۰۰ هزار تومان تهیه و بین تمامی کارگران مجموعه توزیع کرد.

وی ادامه داد: به گفته مدیران این مجموعه در ماه مبارک رمضان هر هفته غذای گرم بین کارگران توزیع می شود.

وی بیان کرد: در این روز یک شرکت تولید کننده روغن موتور، ضدیخ و گریس نیز با اهدای ۲۵ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی بین کارگران نمونه این مجموعه از آنان تجلیل کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه، فرمانده سپاه و برخی از مسوولان دستگاه های اجرایی همزمان با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر با حضور در این چهار کارخانه و اهدای شاخه گل به کارگران از زحمات آنان تجلیل کردند.

هم اکنون ۳۵ هزار و ۵۵۱  نفر از کارگران و خانواده های آنان در این شهرستان زیر پوشش بیمه اجباری قرار دارند و یک هزار و ۷۵۴  واحد اقتصادی، خدماتی و تولیدی در مراغه فعالیت می کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=13194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});