• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

اجرای همزمان طرح ساماندهی محلات بر اساس بافت متراکم جمعیتی/ تسریع عملیات آسفالت ریزی ۲۰ متری مارالان و کوی کوثر

  • کد خبر : 132034
  • 07 بهمن 1402 - 13:00
اجرای همزمان طرح ساماندهی محلات بر اساس بافت متراکم جمعیتی/ تسریع عملیات آسفالت ریزی ۲۰ متری مارالان و کوی کوثر
یازاکو - شهردار منطقه ۳ تبریز از اجرای همزمان طرح ساماندهی محلات در سطح منطقه بر اساس بافت متراکم جمعیتی خبر داد و گفت: عملیات آسفالت ریزی ۲۰ متری مارالان و کوی کوثر تسریع می شود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، علی قاسمی با حضور در مسجد امام حسن عسگری کوی کوثر ۲۰ متری محله مارالان و اقامه نماز جماعت با اهالی محل، گزارشی از عملکرد گذشته منطقه در این کوی و برنامه‌های آتی شهرداری را برای حضار تشریح کرد.

قاسمی در ادامه دیدارهای چهره به چهره و مردمی با شهروندان سطح حوزه استحفاظی منطقه، شامگاه دیروز با حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن عسگری کوی کوثر مارالان ۲۰ متری محله مارالان و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، به تشریح عملکرد ماه‌های گذشته شهرداری در این کوی پرداخت و برنامه‌های آتی شهرداری در این کوی را نیز بیان کرد.

وی ضمن دیدار با هیأت امناء و فرمانده پایگاه مقاومت مسجد، با اهالی حاضر در مسجد این کوی نیز ملاقات کرد.

قاسمی، به اقدامات عمرانی انجام گرفته از سوی شهرداری در کوی کوثر، از جمله آسفالت‌ریزی اساسی اشاره کرد و گفت: بخش باقیمانده آسفالت‌ریزی اساسی کوی نیز اجرا شده و همچنین پیاده‌راه‌های کوی نیز به صورت اساسی برای افزایش زیبایی، تردد ایمن و راحت‌تر اهالی، نوسازی و بهسازی خواهد شد.

او افزود: سطل‌های زباله موجود در سطح معابر کوی نیز نوسازی و در نقاط لازم نیز سطل‌های زباله جدید مستقر شده و تعداد نیمکت‌های موجود در پارک‌ها را افزایش خواهیم داد.

شهردار منطقه به لزوم افزایش اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از سوی منطقه در این قسمت از سطح حوزه استحفاظی منطقه اشاره کرد و افزود: به زودی از سوی واحد امور ارتباطات و واحد فرهنگی و اجتماعی و تربیت بدنی منطقه، اجرای برنامه‌ها و مسابقات نشاط‌آفرین و شادی‌افزا و روحیه‌بخش برای اهالی را شاهد خواهیم شد.

قاسمی اظهار داشت: برای احداث زمین ورزشی در این محدوده نیز مطالعاتی را آغاز کرده و بر اساس نتایج آن اقدامات لازم جهت احداث را انجام خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=132034

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});