• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

کشتارگاه صنعتی دام نوین ملکان واحد نمونه شد

  • کد خبر : 133234
  • 18 بهمن 1402 - 9:45
کشتارگاه صنعتی دام نوین ملکان واحد نمونه شد
یازاکو - کشتارگاه صنعتی دام نوین ملکان، بزرگترین کشتارگاه غرب کشور به عنوان واحد نمونه استان در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه های کار و واحدهای نمونه استان آذربایجان شرقی که در سالن پتروشیمی تبریز با حضور مسئولان کشوری، استانی، مدیران عامل بخش خصوصی و کارخانه های صنعتی، کشاورزی و خدماتی، سرپرستان گروه کار و کارگران واحدهای تولیدی برگزار شد از کشتارگاه صنعتی دام نوین ملکان از بین ۲۵۷ واحد استانی، به عنوان واحد نمونه صنعتی استان تجلیل و لوح تقدیر این جشنواره به مدیر عامل شرکت «طالب نظری» اعطا گردید.

کشتارگاه صنعتی دام نوین ملکان، مجهزترین و بروزترین کشتارگاه در سطح استان و غرب کشور بوده که با ظرفیت اسمی کشتار ۱۰۰ راس دام سنگین و ۱۰۰۰ راس دام سبک در هر نوبت می باشد و تا ۳ برابر ظرفیت امکان کشتار در این واحد وجود دارد و می تواند در تامین امنیت غذایی گوشت استان و کشور نقش بسزایی داشته باشد.

این واحد صنعتی به عنوان واحد تولیدی فعال در شهرستان ملکان زمینه ایجاد اشتغال ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰۰ نفر بهصورت غیرمستقیم را فراهم نموده است.

احداث کشتارگاه طیور با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع و با اعتبار یک هزار و پانصد میلیارد ریال با ظرفیت کشتار دو هزار قطعه مرغ در هر ساعت و ایجاد واحدهای بسته بندی گوشت و آلایش، واحد تبدیل ضایعات، و … جزو طرح های توسعه ای این مجموعه می باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=133234

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});