• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

ستاد استقبال از بهار شهرداری منطقه ۷ آغاز بکار کرد

  • کد خبر : 133467
  • 21 بهمن 1402 - 15:20
ستاد استقبال از بهار شهرداری منطقه ۷ آغاز بکار کرد
یازاکو - شهردار منطقه ۷ تبریز از تشکیل ستاد استقبال از بهار و شروع به کار آن خبر داد.

اصغر آدی بیگ گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز باستانی، به منظور ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به شهروندان، مسافران نوروزی، ستاد استقبال از بهار در شهرداری منطقه ۷ تشکیل و کار خود را آغاز کرد.

وی اظهار داشت: در نشست های این ستاد، بر تلاش بیشتر همراه با ارائه خدمات نوین به شهروندان و مسافران نوروزی تأکید شده است.

شهردار منطقه ۷ ضمن اعلام آماده باش کامل و نیز بازدیدهای میدانی از سطح شهر برای رفع مسائل و مشکلات، خاطرنشان کرد: شست و شو و رنگ آمیزی مبلمان شهری، تعوض پرچم های الوان، پاکسازی محله به محله، اصلاح سیستم های روشنایی پارکها و میادین، گل کاری سطح شهر، جشنواره سفره های هفت سین و لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر، از جمله اقدامات مهم ستاد استقبال از بهار در این منطقه است.

آدی بیگ همچنین افزود: عید نوروز و آغاز تولد طبیعت چون سایر اعیاد، از آداب و رسومی خاص برخوردار است و این آداب و رسوم به شکل کلی در میان تمام اقوام ایرانی مرسوم است، لذا مجموعه شهرداری تلاش کرده تمام اقدامات لازم برای بزرگداشت این رویداد را فراهم آورد.

وی همچنین با اشاره به مصادف شدن نوروز با ایام ماه مبارک رمضان که جلوه‌ای خاص به برنامه‌های فرهنگی سطح شهر بخشیده گفت: شهرداری منطقه با برنامه‌ریزی منسجم و ساخت المان های ویژه برای ایام نوروز و رمضان تلاش کرده برکات این ایام در سطح شهر جلوه گر شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=133467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});