• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3
سرپرستی شرکت عمران سهند عنوان کرد؛

همچنان امیدواریم که خیر بیمارستان سهند وارد عمل شود + فیلم

  • کد خبر : 62448
  • 25 اردیبهشت 1401 - 14:30
همچنان امیدواریم که خیر بیمارستان سهند وارد عمل شود + فیلم
یاز اکو - غلامرضا اقبالی در حاشیه تور رسانه‌ای بازدید از پروژه های عمرانی سهند گفت: احداث بیمارستان دغدغه جدی ما است و امیدواریم قطعه ۳.۵ هکتاری که اخیراً به منظور احداث بیمارستان خیریه در سهند کلنگ زنی شده بود با ورود و ادامه کار جدی خیر آغاز به کار کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یازاکو، وی با بیان اینکه علی رغم اخطارها و گذشت موعد دو فرصت قانونی برای شروع کار، شاهد هیچ حرکت موثری نبودیم گفت: ولی به احترام نیت خیرشان و وجود نماینده مجلس شورای اسلامی در این بحث کلنگ زنی و پیگیری احداث بیمارستان همچنان امیدواریم‌ تا قبل از اتمام موعد فرصت شان وارد عمل و فعالیت شوند.

وی تاکید کرد: در غیر این صورت تا پایان خرداد ماه با خلع ید تکلیف زمین مشخص خواهد شد.

سرپرست شرکت عمران شهرجدید سهند گفت: با مکاتبات صورت گرفته سرمایه‌گذار جدیدی پیدا شده که جمعی از پزشکان خیر هستند و با داشتن سابقه چندین مورد فعالیت‌های مشابه در سایر استان‌ها قرار است کار احداث بیمارستان در سهند را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه یک قطعه دوازده هکتاری برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی اختصاص یافته است گفت: مجموعه یک هکتاری نیز در داخل شهر سهند با هدف احداث مرکز درمانی پلی کلینک در نظر گرفته شده است و با هماهنگی های صورت گرفته بزودی با امضای تفاهم نامه وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: تا با تدابیر اتخاذ شده تا پایان سال شاهده رویدادها و اقدامات موثری در حوزه احداث و توسعه مراکز درمانی در شهر سهند باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=62448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});