• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

توقف بیش از ۱۰ مورد عملیات ساخت و ساز غیرمجاز طی هفته اخیر

  • کد خبر : 133525
  • 22 بهمن 1402 - 10:20
توقف بیش از ۱۰ مورد عملیات ساخت و ساز غیرمجاز طی هفته اخیر
یازاکو - شهردار منطقه ۱۰ تبریز بر تشدید نظارت ها و توقف عملیات ۱۰ مورد از ساخت و ساز غیر مجاز در حوزه منطقه طی هفته گذشته خبر داد.

موسی زارعی نظارت دقیق و هدفمند در کاهش ساخت و ساز غیرقانونی را مؤثر دانست و گفت: به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای فاقداستحکام بنا و برخورد با متخلفان ساختمانی، عوامل اجرائی معاونت خدمات شهری منطقه ۱۰  به طور شبانه روزی ضمن شناسائی متخلفین، با جمع آوری مصالح از احداث واحدهای غیرمجاز جلوگیری می کنند.

وی افزود: در این راستا به منظور صیانت از حقوق شهروندان طی هفته اخیر بیش از ۱۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حال احداث حوزه منطقه از جمله کوچه میرزایی خیابان لیلابی، کوچه مخابرات مفتح، اکرامی دوم خیابان اصولی، کوچه گلبرگ دوم مفتح، کوچه جدیری واقع در دارایی سوم و… متوقف و راهنمایی‌های لازم جهت اقدامات بعدی از مسیر قانونی و اخذ مجوزهای لازم، ارائه شده است.

زارعی در ادامه اظهار کرد: به منظور جلوگیری از ادامه عملیات ساختمانی ساخت و ساز غیر مجاز، مصالح ساختمانی طبقات در حال احداث غیر اصولی و فاقد مجوز موجود در محل مذکور نیز جمع آوری شد.

شهردار منطقه ۱۰ با تأکید بر عدم مسامحه و مماشات این منطقه با متخلفان ساختمانی گفت: با سازندگان متخلفی که اقدام به ساخت غیر قانونی در سطح منطقه کردند هیچ گونه مماشاتی نخواهیم داشت و اقدامات قانونی انجام می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=133525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});