• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی:

مهمترین دغدغه‌های کنونی مردم ایران، مشکلات معیشتی، تورم و گرانی است

  • کد خبر : 30590
  • 27 شهریور 1400 - 13:17
مهمترین دغدغه‌های کنونی مردم ایران، مشکلات معیشتی، تورم و گرانی است
یاز اکو - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، مهمترین دغدغه‌های کنونی مردم ایران را مشکلات معیشتی، تورم و گرانی برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، احمد محرم زاده در مراسم افتتاح مدرسه هشت کلاسه خیرساز در روستای سرای هریس، افزود: دولت جدید یک دولت مردمی و تحول گرا است و انتظار داریم که به عنوان دولتی کارآمد با بکارگیری مدیران توانمند و مردمی برای حل مشکلات مردم و مقابله با تورم و گرانی قدم‌های اساسی بردارد.

وی دستگیری از نیازمندان و احسان در راه خدا را عبادت برشمرد و از اقدام خیرخواهانه برادران نجفی سرای در ساخت و تحویل مدرسه شبانه روزی دخترانه سرای تجلیل و تشکر کرد.

وی از مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز به جهت توجه ویژه برای پیشرفت مراکز علمی و تحصیلی در شهرستان هریس و بخش خواجه نیز قدردانی کرد.

گفتنی است این مراسم که با حضور نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای سرای برگزار شد، برای احداث این واحد آموزشی هشت کلاسه در مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۵۰۰ متر مربع، اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال هزینه شده که از این میزان اعتبار، ۲۰ میلیارد ریال برای احداث ساختمان و ۱۶ میلیارد ریال نیز برای تاسیسات، دیوارکشی، کف سازی و آسفالت ریزی هزینه شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=30590

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});