• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

واحد تولید غیرمجاز نبات در تبریز تعطیل شد

  • کد خبر : 133769
  • 24 بهمن 1402 - 10:15
واحد تولید غیرمجاز نبات در تبریز تعطیل شد
یازاکو - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: یک واحد تولید غیرمجاز نبات زعفرانی و آب‌نبات در تبریز تعطیل و به پرداخت جریمه محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایرنا، «صمد حضرتی» با بیان اینکه پرونده این واحد متخلف از سوی بازرسان کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود، افزود: شعبه هفتم تعزیرات حکومتی به پرونده واحد مذکور رسیدگی کرد.

وی اظهار کرد: شعبه با بررسی پرونده با توجه به نداشتن پروانه بهداشتی این واحد، اتهام تولید غیرمجاز را محرز و علاوه بر تعطیلی خط تولید آن، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

قاچاقچی انواع نوشیدنی و پاستیل در چاراویماق یک میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به رسیدگی به پرونده قاچاق انواع نوشیدنی و پاستیل در چاراویماق گفت: این کالاها از سوی عوامل انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شده و پرونده رسیدگی به این قاچاق به شعبه تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

حضرتی، با بیان اینکه ارزش این کالاها ۹۲۴ میلیون ریال است، ادامه داد: شعبه تعزیرات حکومتی چاراویماق پس از رسیدگی به این پرونده، به علت ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز، و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال به میزان ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=133769

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});