• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز تاکید کرد:

تسریع در عملیات اجرایی پروژه احداث مسکن شهرک جوانان

  • کد خبر : 134144
  • 27 بهمن 1402 - 15:00
تسریع در عملیات اجرایی پروژه احداث مسکن شهرک جوانان
یازاکو - معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با حضور در محل اجرای پروژه مسکن جوانان ضمن اطلاع از آخرین اقدامات این پروژه بر تسریع عملیات اجرایی آن تاکید کرد.

سامان احمدزاده گفت: تامین زیر ساخت ها و ارائه خدمات شهری برای شهروندان یکی از اولویت های ما در اجرای پروژه های عمرانی است.

احمدزاده تصریح کرد: بنا به دستور شهردار تبریز پروژه ساخت مسکن ارزان قیمت در دستور فعالیت های عمرانی شهرداری قرار گرفته است و پروژه مسکن جوانان با بررسی تمامی جوانب طراحی وارد فاز اجرایی شده است و تا کنون بیش از ۵۰ هزار متر مکعب خاکبرداری معابر سایت اصلی در این پروژه اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه شهرک جوانان  به تعداد ۱۲۰۰ واحد مسکونی در راستای ساماندهی حاشیه نشینی توسط شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان اجرایی می شود گفت: امیدواریم هرچه سریعتر با تلاش مضاعف عوامل اجرایی این پروژه را به مرحله بهره برداری برسانیم.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز یادآور شد: شهرداری تبریز در بودجه سال آتی پروژه های متعددی را برای احداث مسکن ارزان قیمت برای شهروندان به ویژه ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی مد نظر قرار داده است که علاوه بر پروژه مسکن شهرک جوانان پروژه قرارگاه مسکن را نیز در دستور کار قرار داده است.

پروژه  احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی در قالب شهرک جوانان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های شهرداری تبریز در حوزه ساخت انبوه مسکن است.

تاکنون بیش از ۵۰ هزار متر مکعب خاکبرداری معابر سایت اصلی و همچنین پی کنی ۶ بلوک مسکونی، اجرای سنگ لاشه بلوک مسکونی و آرماتور بندی، قالب بندی و بتن ریزی فونداسیون اولین بلوک مسکونی در این پروژه  انجام شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=134144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});