• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

توجه به اقتصاد پایدار از اصول بسیار مهم توسعه کشورهاست

  • کد خبر : 136786
  • 20 اسفند 1402 - 12:00
توجه به اقتصاد پایدار از اصول بسیار مهم توسعه کشورهاست
یازاکو - معاون بین‌الملل خانه کارگر ایران توجه به اقتصاد پایدار را از اصول بسیار مهم توسعه کشورها دانست و گفت: باید توجه داشت که نیروی انسانی موتور محرکه اقتصاد هر کشوری است و باید متناسب با چنین جایگاهی به آنها ارزش قایل شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایرنا، محمد حمزه‌ای در بازدید اعضای بلند پایه اتحادیه حق ایش ترکیه و جامعه کارگری کشور از تراکتورسازی تبریز گفت: توسعه روابط بین الملل اتحادیه های کارگری را یکی از اولویت های کاری خانه کارگر ایران بیان و اظهار کرد: بر این اساس مراودات و همکاری های دوجانبه با کشور دوست و همسایه ترکیه را در دستور کار قرار داده ایم و دعوت از سایر اتحادیه ها به ایران نیز تداوم خواهد داشت.

وی تعامل و هماهنگی با سندیکاهای مختلف کارگری را لازمه توسعه و رونق اقتصادی و زمینه ساز احقاق حقوق کارگران در کشورهای مختلف بیان کرد و ادامه داد: سفرهای دوجانبه بین خانه کارگر ایران و شاخه تبریز و حق ایش ترکیه نیز بر همین مبنا تعریف و اجرایی می شود.

اشتغال پنج هزار نفر کارگر در مجتمع تراکتورسازی تبریز

دبیر خانه کارگر تبریز نیز در این دیدار با اشاره به اینکه تعداد بیش از پنج هزار نفر کارگر در مجتمع تراکتورسازی تبریز اشتغال دارند، گفت: از این تعداد حدود ۲ هزار نفر در خانه کارگر تبریز عضو هستند که از امکانات و تسهیلات رفاهی این مجموعه در طول سال بهره مند می شوند.

کریم صادق زاده نیروی انسانی را مهمترین عامل توسعه و پیشرفت کشور خواند و با تاکید بر حمایت از این قشر، ادامه داد: پیشرفت های کنونی تراکتورسازی در حوزه صادرات مرهون زحمات شبانه روزی کارگران است.

هیات اقتصادی و کارگری حق ایش ترکیه در سفر ۲ روزه به تبریز از واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی و خانه کارگر تبریز بازدید کرده و در نشست مشترک با کنفدراسیون کارگری ایران شرکت کردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=136786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});