• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان:

۳۲ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در میانه افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 27641
  • 03 شهریور 1400 - 14:24
۳۲ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در میانه افتتاح می‌شود
یاز اکو - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه به مناسبت هفته دولت از افتتاح و بهره برداری از ۳۲ پروژه عمرانی در شهرستان میانه با اعتبار بیش از یک هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محمدرضا مشایخی روز چهارشنبه سوم شهریور ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دو پروژه عمرانی  شامل کلنگ زنی شبکه فاضلاب بافت ناکارآمد شهری در انتهای شهرک ولیعصر و کلنگ زنی مجموعه تفریحی تجاری و گردشگری لاله با مجموعه اعتبار ۴۹ میلیارد ریال نیز در هفته دولت  کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است  تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری در جامعه بازگو شود و از این رو می طلبد ‌برنامه ریزی دقیقی جهت برگزاری ‌هفته دولت انجام شود.
مشایخی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف  خدمات دولت، تصریح کرد: همه مسوولان در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و غیره باید اقدامات دستگاه های خود را به اطلاع مردم برسانند. 

فرماندار ویژه میانه جلب رضایتمندی مردم را از مسائل مهم عنوان و اضافه کرد: اگر خواهان رضایتمندی مردم هستیم باید تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها را سرلوحه امور قرار دهیم.

وی از لغو برنامه های مناسبتی این ایام جهت جلوگیری از هرگونه تجمع در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و افزود: امسال به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و وضعیت شهرستان برنامه های افتتاح پروژه های عمرانی با حضور حداقلی افراد برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=27641

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});