• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر:

صنعت برق استان آذربایجان شرقی جزو صنایع پیشرو است

  • کد خبر : 137736
  • 29 اسفند 1402 - 9:23
صنعت برق استان آذربایجان شرقی جزو صنایع پیشرو است
یازاکو - رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر گفت: صنعت برق استان آذربایجان شرقی جزو صنایع پیشرو بوده و ظرفیت سازی بسیار خوبی در این حوزه انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، مصطفی رجبی مشهدی در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز و آذربایجان شرقی اظهار کرد: صنعت برق استان آذربایجان شرقی جزو صنایع پیشرو بوده و ظرفیت سازی بسیار خوبی در این حوزه انجام شده و امیدواریم تا فرا رسیدن زمان اوج بار ۱۴۰۳ نیز این ظرفیت ها اضافه شود.

وی با بیان این که یکی از عوامل تاثیرگذاری در مدیریت ناترازی ها تغییرات است، افزود: انتخاب مدیر در استان آذربایجان شرقی به دلیل داشتن نیروهایی با پتانسیل بالا بسیار سخت بوده و امیدواریم این تغییرات منجر به تحولات مثبت در صنعت برق شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر با قدردانی از خدمات عباس حسامی مدیرعامل پیشین، گفت: ایشان زحمات بسیاری طی سال های حضور در صنعت برق متحمل شدند و ضمن آرزوی سلامتی امیدواریم در ادامه راه از تجربیات ایشان در دیگر حوزه های صنعت برق بهره مند شویم.

رجبی مشهدی ادامه داد: مهندس فرج نیا یکی از بهترین های شرکت های توزیع در کشور هستند و امیدواریم همچنان مثل گذشته موفق باشند و برای آقای رسالی نیز که جزو نیروی های با انگیزه بالا هستند آرزوی موفقیت داریم.

در ادامه این نشست محسن ذبیحی، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با بیان اینکه قطعا مهندس حسامی کوله باری از دعای خیر مردم را به دلیل خدمات ارزشمندشان با خود خواهند داشت، ادامه داد: آقای فرج نیا از مدیران توانمند و باتجربه و خوشنام در بخش توزیع برق هستند و خدماتشان بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: امیدواریم در شرکت توزیع نیروی برق تبریز با توجه به حساسیت ها و شرایط موجود همچنان موفق باشند و آقای رسالی نیز از مدیران سخت کوش بوده و مدارج را یک به یک طی کرده اند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر خاطرنشان کرد: فرصت خدمتگذاری بسیار محدود بوده و انتظار این است هرآنچه در توان دارند برای خدمت به مردم به کار گیرند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=137736

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});