• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

اعلام تعداد خودروهای ورودی و خروجی به آذربایجان شرقی در نوروز

  • کد خبر : 138043
  • 05 فروردین 1403 - 14:15
اعلام تعداد خودروهای ورودی و خروجی به آذربایجان شرقی در نوروز
یازاکو - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای آذربایجان‌شرقی در اجرای طرح نوروزی و از ۲۵ اسفند سال گذشته تا سوم فروردین امسال بیش از ۹ میلیون و ۵۷۵ هزار تردد خودرو در راه‌های مختلف استان ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای آذربایجان‌شرقی اظهار کرد : ۶۰۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران درون و برون استانی خدمات ارائه می‌کنند که از این تعداد ۳۰۰ دستگاه برای سفرهای برون استانی در نظر گرفته شده است.

وی اعلام کرد: در اجرای طرح نوروزی و از ۲۵ اسفند سال گذشته تا سوم فروردین امسال بیش از ۹ میلیون و ۵۷۵ هزار تردد خودرو در راه‌های مختلف استان ثبت شد.

علیزاده با بیان اینکه این تعداد تردد خودرویی توسط ۹۸ دستگاه ترددشمار آنلاین در راه‌های استان ثبت شد افزود: در اجرای طرح نوروزی و از ۲۵ اسفند سال گذشته تا سوم فروردین امسال بیش از ۹ میلیون و ۵۷۵ هزار تردد خودرو در راه‌های مختلف استان ثبت شد.

وی اظهار کرد: پرترددترین راه‌های استان در این ایام مسیرهای رفت و برگشت کنارگذر جنوبی شهیدکسایی (تبریز- باسمنج)، تبریز- ایلخچی و صوفیان – تبریز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این بازه زمانی بیشترین ورودی‌ها به استان از مسیرهای میاندوآب- ملکان، آزادراه تبریز- زنجان و جزیره اسلامی- تبریز ثبت شد.

سیداحمد موسوی رئیس شورای هماهنگی حمل و نقل آذربایجان شرقی نیز از فعالیت ۱۴ پایانه مسافری برای ارائه خدمات به مسافران در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی، از ۲۵ اسفندماه تعداد ۱۴ پایانه مسافربری در سطح استان پذیرای مسافران هستند که تا ۱۵ فروردین نیز بصورت ویژه برای مسافران نوروزی خدمت رسانی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان با اشاره به اهمیت موضوع حمل و نقل در ایام نوروز خاطرنشان کرد: در کنار پایانه های مسافربری که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مدیریت می شوند، همه بسترهای حمل و نقل استان اعم از راه آهن و فرودگاه ها نیز با بهره مندی از کلیه ظرفیت، برای سهولت حمل و نقل مسافرین نوروزی فعال هستند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=138043

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});