• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

سامانه جدید بارشی امشب آذربایجان شرقی را تحت تاثیر قرار می‌دهد

  • کد خبر : 138040
  • 05 فروردین 1403 - 14:00
سامانه جدید بارشی امشب آذربایجان شرقی را تحت تاثیر قرار می‌دهد
یازاکو - مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در زمان حاضر هوای شمال استان نیمه ابری است، گفت: سامانه بارشی جدیدی امشب استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایرنا، محمد امیدفر روز یکشنبه افزود: با نفوذ این سامانه، جوی ناپایدار تا شب چهارشنبه پیش بینی می شود و بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف انتظار می رود.

وی با اعلام اینکه در برخی ساعات به ویژه روز سه شنبه فعالیت این سامانه همراه با وزش باد گاهی شدید خواهد بود، گفت: روز دوشنبه دمای هوا به صورت نسبی کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته کمینه دما از تیکمه داش با یک درجه سانتی گراد بالای صفر و بیشینه دما از جلفا با ۱۸ درجه بالای صفر گزارش شده است، افزود: دما هوای تبریز در مزان حاضر ۱۰ درجه بالای صفر است که نسبت به مدت مشابه روز گذشته یک درجه افزایش یافته است.

مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی هم با صدور اطلاعیه ای نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها، بارش تگرگ، صاعقه، در مناطق سردسیر و کوهستانی استان کولاک برف، لغزندگی جاده ها، مه گرفتگی، احتمال سقوط بهمن، رخداد تندبادهای لحظه ای، احتمال سقوط و یا پرتاب اجسام و خسارت به سازه های سبک هشدار داده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=138040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});