• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خبر داد

هزینه کرد یک هزار میلیارد ریالی در سال ۱۴۰۲ برای کنارگذر ایلخچی

  • کد خبر : 138995
  • 16 فروردین 1403 - 11:15
هزینه کرد یک هزار میلیارد ریالی در سال ۱۴۰۲ برای کنارگذر ایلخچی
یازاکو-رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: میزان اعتبار تخصیص یافته به پروژه کنارگذر ایلخچی در سال ۱۴۰۲ حدودا ۱۰۰۰ میلیارد ریال است.

به گزارش یازاکو به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی در بازدید میدانی از پروژه کنارگذر ایلخچی، ضمن بررسی روند عملیات اجرائی آن اظهار کرد: عملیات اجرائی این پروژه در سال ۱۳۸۷ آغاز شده و متاسفانه به دلیل برخی مشکلات و نارسایی‌ها تاخیر زیادی در اتمام پروژه حاصل شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه در سال ۱۴۰۲ با پیگیری های ویژه و مستمر انجام شده پیشرفت خوبی در روند عملیاتی آن حاصل و برخی از مشکلات و موانع پیش روی پروژه مرتفع شده است و در حال حاضر نیز از روند اجرائی خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت این پروژه خاطرنشان کرد: کل طول این پروژه ۱۱ کیلومتر بوده و رمپ‌های ورود و خروج آن نیز دارای طرح مصوب است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تشریح کرد: درصد پیشرفت فیزیکی پروژه در حال حاضر بدون احتساب تبادل‌ها حدود ۷۴ درصد است که امیدواریم با رفع و حل و فصل برخی از مشکلات باقیمانده، امسال این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

وی مطرح کرد: از ابتدای شروع پروژه تا پایان سال ۱۴۰۱ مبلغ ۵۱۷ میلیارد ریال و در سال ۱۴۰۲ نیز ۱۰۰۰ میلیارد ریال به این پروژه هزینه شده است.

این پروژه توسط شرکت بتن سازه آذربایجان به عنوان پیمانکار در حال اجرا است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=138995

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});