• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی:

ظرفیت های اجرایی شعار سال باید تقویت شود

  • کد خبر : 139004
  • 16 فروردین 1403 - 11:55
ظرفیت های اجرایی شعار سال باید تقویت شود
یازاکو- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌ شرقی گفت: ظرفیت های اجرایی شعار سال باید تقویت شود.

به گزارش یازاکو به نقل از مهر،  واقف بهروزی صبح پنج شنبه در جمع کارکنان این اداره کل با تسلیت شهادت جمعی از مستشاران نظامی و دلاورمردان سپاه در سوریه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قوانین بین المللی و حقوق حاکم بر دنیا پایبند نبوده و نخواهد بود.

وی با اشاره به سیل محکومیت این جنایت از طرف کشورهای مختلف افزود: سیاست یک بام و دوهوای برخی از کشورها در قبال جنایات اسرائیل کاملاً مشهود است امیدواریم مراجع بین المللی از اندک اعتبار خود دفاع کنند و جنایات این رژیم غاصب را محکوم نمایند.

نماینده وزیر اقتصاد در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم غزه غیر قابل تصور است بیان داشت: تاکنون جنایتی به این حجم در تاریخ ثبت نشده است و تصاویر کودکان مظلوم غزه سنگ محک وجدان‌های بیدار است.

وی با اشاره به فرارسیدن روز قدس خاطرنشان کرد: بعد از گذشت چند دهه از فرمان امام راحل (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، این نکته در اذهان متبادر می‌شود که امام خمینی چه حرکت بزرگی انجام داده است و اثرگذاری روز جهانی قدس در بین جوامع اسلامی و حتی غیراسلامی کاملاً مشهود است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: وجدان‌های بیدار و مردم آزاده در سراسر جهان با وجود سختگیری‌های فراوان و هجمه‌های رسانه‌های صهیونیسم بین الملل به خیابان‌ها آمده و جنایات این رژیم را محکوم می‌کنند، روز قدس روز اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی است بنابراین وظیفه داریم با حضور پررنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سال جدید یادآور شد: موفقیت‌ها و به نتیجه رسیدن اقدامات مختلف مرهون همکاری تمامی پرسنل و همکاران است، استاندار آذربایجان شرقی نیز در بازدید از خزانه معین استان به این نکته اشاره کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: در کنار انجام وظایف، باید متناسب با شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم)، ظرفیت‌های اجرایی شعار سال را تقویت کنیم و راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید را شناسایی و به مرحله عمل بگذاریم تا مسیری که رهبر انقلاب ترسیم فرمودند به نتیجه مطلوب برسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=139004

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});