• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

زنان روستایی دارای ۳ فرزند و بالاتر رایگان بیمه می‌شوند

  • کد خبر : 140078
  • 27 فروردین 1403 - 14:15
زنان روستایی دارای ۳ فرزند و بالاتر رایگان بیمه می‌شوند
یازاکو - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستائیان و عشایر استان آذربایجان شرقی گفت:زنان دارای سه فرزند و بیشتر در این استان به‌ صورت رایگان به عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در می‌آیند و از مزایای صندوق بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، امین بلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اظهار کرد: همه زنان خانه‌دار روستایی و عشایری سراسر کشور که تاریخ تولد فرزند سوم و بعد از آن‌، از یکم فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد، فرصت دارند تا ۳۰ فروردین ماه پیش ثبت‌ نام داشته باشند.

وی ادامه داد: مادران می‌توانند با ثبت‌ نام در این طرح از مزایای صندوق بیمه‌ کشاورزان (بازنشستگی، از کارافتادگی کلی، بازماندگان و نقل و انتقال سوابق) بهره‌مند شوند.

بلالی افزود: متقاضیان تا تاریخ سی ام فروردین ماه جاری فرصت دارند با ثبت نام خود در سایت روستا یا مراجعه به ۱۰۰ کارگزاری این صندوق در استان کهگیلویه و بویراحمد از مزایای بیمه اجتماعی شامل بازنشستگی، از کارافتادگی کلی، بازماندگان متوفی و نقل و انتقال سوابق بصورت رایگان بهره ببرند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: مزایای این صندوق شامل بازنشستگی، از کارافتادگی، تعیین حقوق، مستمری و موارد دیگر است که بیمه‌شدگان بهره‌مند می‌شوند و به ازای فرزند چهارم و بالاتر ۲ سال به سنوات بیمه‌ای آنها اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه تا به امروز در این طرح یک هزار و ۵۲۷ خانم روستایی و عشایری ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود امسال در این طرح ۳ هزار نفر در استان ثبت‌نام کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=140078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});