• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0

پیگیری میدانی مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی از پروژه هزار واحدی شمس تبریز

  • کد خبر : 140313
  • 29 فروردین 1403 - 16:00
پیگیری میدانی مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی از پروژه هزار واحدی شمس تبریز
یازاکو - مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی ضمن بازدید از پروژه هزار واحدی شمس تبریز از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از اداره روابط‌عمومی اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، یونس دباغ صادقی‌پور مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان در این بازدید که به دعوت نمایندگان مالکان واحدهای پیش فروش شده انجام شد با ابلاغ مواضع و تاکیدات مدیریت ارشد سازمان در حضور نماینده واحدهای واگذارشده این پروژه خطاب به مدیر دفتر شمال‌غرب شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران، ضرورت تسریع در تکمیل و اتمام پروژه شمس تبریز را یادآور شد.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان صیانت از اموال بین‌النسلی شرکای اجتماعی و حقوق ذی‌نفعان را همواره از اولویت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی دانسته و اظهار امیدواری کرد: با انتصاب مدیر  شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران و بهره‌گیری از ظرفیت و تعامل تأمین‌اجتماعی و شهرداری بتوان به روند احداث پروژه سرعت بخشید.

وی با اشاره به پیگیری‌های جدی اتمام و تحویل این پروژه خصوصا در دولت مردمی سیزدهم، بازدیدهای شخص وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و سایر مدیران سازمانی و استانی را از این پروژه نشانه اهمیت موضوع دانسته و ادامه داد: تکمیل پروژه شمس تبریز حقی است که ادای آن موجب تقویت سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=140313

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});