• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

بررسی وضعیت و تبیین برنامه‌های سال جدید آبرسانی به تبریز/ پروژه رینک شرق تبریز تا پایان سال به اتمام می‌‌رسد

  • کد خبر : 140861
  • 04 اردیبهشت 1403 - 13:00
بررسی وضعیت و تبیین برنامه‌های سال جدید آبرسانی به تبریز/ پروژه رینک شرق تبریز تا پایان سال به اتمام می‌‌رسد
یازاکو - مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با بررسی آخرین وضعیت آبرسانی به تبریز و تبیین برنامه‌‌های سال جدید، از اتمام پروژه رینک شرق تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، یوسف غفارزاده در جلسه شورای بهره‌برداری شرکت که با حضور معاونین و مدیران برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت منابع آب تبریز، اظهار کرد: متاسفانه نبود رینک به دور کلانشهر تبریز، تامین آب شرب سال قبل را مشکل‌تر کرد؛ در حال حاضر رینک جنوبی شهر با ۲۶ کیلومتر مسافت به اتمام رسیده و در برنامه داریم تا رینک شرقی را قطعا تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه علی‌رغم بارش‌های اخیر، با توجه به شرایط خشکسالی و عدم تبدیل بارش‌ها به روان آب، تنها ۵۲ درصد مخازن سدهای استان پر شده، اضافه کرد: سال گذشته، سال بسیار سختی بود و با تدوام شرایط خشکسالی و کاهش بارندگی‌ها مواجه بودیم اما‌ با مدیریت منابع و مصارف آبی توانستیم این بحران را در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و شرب مدیریت کنیم.

مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به برداشت‌های غیرمجاز و گاها مصرف بی‌رویه خاطرنشان کرد: علی رغم باور عمومی، بارندگی‌های پراکنده روزهای اخیر، اثربخشی ناچیزی بر مخازن سدها داشته که امیدواریم شهروندان با خودداری از مصارف غیرضروری، یاری‌گر کارکنان صنعت آب استان باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=140861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});