• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
29

اعلام ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز

  • کد خبر : 14119
  • 20 اردیبهشت 1400 - 10:30
اعلام ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز
یاز اکو - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با توجه به شروع فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در مسیرها و خطوط، ساعات فعالیت ناوگان در روزهای عادی از ساعت ۶:۱۵ صبح الی ۲۰:۳۰ خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایمان غنی زاده در این خصوص افزود: ناوگان اتوبوسرانی در روزهای جمعه و تعطیل از ساعت ۷:۱۵ صبح شروع و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در زمان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی استفاده از کارت بلیت الکترونیکی اجباری بوده و تقاضا داریم تا همشهریان از ارائه پول نقد و رانندگان اتوبوس نیز از اخذ پول نقد خودداری کنند. 

وی با اشاره به این‌که جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا، ناظران و بازرسان شرکت واحد، اجازه سوار شدن به اتوبوس به مسافران فاقد ماسک را نخواهند داد، گفت: از شهروندان محترم خواهشمندیم تا در زمان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا را رعایت کنند.

غنی زاده در خاتمه از شهروندان و مسافران خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف نظارتی و یا پییشنهادات وانتقادات سازنده مراتب را به حوزه روابط عمومی شرکت واحد به شماره  ۳۲۶۶۳۹۰۲، مدیریت بازرسی و نظارت به شماره تلفن ۳۲۶۶۳۹۰۴  و یا سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۵۷۰۵۵۵  اعلام کنند تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=14119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});