• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
0

اصلاح هندسی خیابان جنت شمالی با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی

  • کد خبر : 141306
  • 08 اردیبهشت 1403 - 16:00
اصلاح هندسی خیابان جنت شمالی با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی
یازاکو - شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی اصلاح هندسی مسیر خیابان جنت شمالی شهرک ارم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، موسی زارعی با بیان اینکه اجرای اصلاحات هندسی در نقاط حادثه خیز و پرخطر از جمله راهکارهای ارائه شده جهت تحقق اهداف مدیریت ترافیک شهری است اظهار کرد: به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه شهری، انجام اصلاحات ترافیکی معابر و تامین امنیت عبوری شهروندان هنگام تردد، اجرای طرح های اصلاح هندسی مختلف در نقاط حادثه خیز از اولویت های اصلی مدیریت منطقه بوده که در دستور کار اداره حمل و نقل و ترافیک منطقه، قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا اصلاح هندسی خیابان جنت شمالی شهرک ارم با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی و احداث رفوژ میانی مسیر به طول ۸۰۰ به اجرا در امده و همچنان ادامه دارد.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز انجام اصلاح هندسی خیابان مذکور را با هدف تامین سلامت عبوری شهروندان، اجرای اصلاحات ترددی و رفع خطر از این مسیر برشمرد.

ایمن‌سازی معابر منطقه ۱۰ تبریز با نصب تجهیزات ترافیکی

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: در راستای ایجاد امنیت ترافیکی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، شهرداری منطقه اقدام به عملیات ایمن‌سازی معابر با نصب تجهیزات ترافیکی کرده است.

موسی زارعی گفت: به منظور تامین امنیت گذر شهروندان از معابر سطح حوزه، عملیات نصب تجهیزات ترافیکی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در مسیرهای اصلی و فرعی سطح حوزه همچنان تداوم یافته و تعدادی از تجهیزات فرسوده معابر نیز درحال تعویض است.
شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه رویکرد ترافیکی شهرداری منطقه، ارتقاء تجهیزات زمینه‌ساز ایمنی و روان‌سازی ترافیک است افزود: در این راستا به منظور افزایش ایمنی و روان سازی عبور و مرور و نظم ترافیکی، تجهیزاتی اعم از سیلندر و گل میخ های ترافیکی در میدان تشیع و خیابان شهید شیرینی شهرک ارم نصب شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=141306

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});