• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
0

افزایش ۲۸ درصدی ترانزیت ورودی از پایانه‌های آذربایجان غربی

  • کد خبر : 141368
  • 09 اردیبهشت 1403 - 12:00
افزایش ۲۸ درصدی ترانزیت ورودی از پایانه‌های آذربایجان غربی
یازاکو - مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش چشمگیر ترانزیت کالا از پایانه‌های مرزی استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دست نشان افزود: در فروردین ماه سال جاری تردد ۴۰۵۷ دستگاه ناوگان ترانزیتی ورودی و ۴۳۸۴ دستگاه ناوگان ترانزیتی خروجی از پایانه های مرزی استان ثبت شد که از نظر ورودی ۲۸ درصد و از نظر خروجی ۱۹ درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل افزایش را نشان می دهد.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تعداد ۳۲هزار و ۴۴۵ ناوگان باری از پایانه های مرزی استان تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته خود که بیش از ۳۴هزار دستگاه بود که بیشترین تردد ناوگان باری نیز مربوط به پایانه مرزی بازرگان با ۱۲هزار و ۷۶۳ مورد است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در یک ماهه سال جاری تعداد ۱۱۷۵ دستگاه ناوگان مسافری از پایانه های مرزی استان تردد کردند که پایانه تمرچین با تردد ۴۷۵ دستگاه تردد بیشترین تردد ناوگان مسافری بین المللی را دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به تردد بیش از ۳۷۶ هزار مسافر از پایانه های مرزی استان در فروردین سال ۱۴۰۳ افزود: آمار تردد مسافر در این بازه زمانی نسبت به سال گذشته که ۳۳۴ هزار و ۶۶۱ مسافر بود رشد ۱۲.۳۶ درصدی دارد و پایانه مرزی بازرگان نیز با بیش از ۱۲۲ هزار تردد بیشترین تردد مسافر را دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=141368

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});