• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
14
مدیرعامل کشتارگاه صنعتی شهرداری:

گوشت قرمز در تبریز ارزان می‌شود

  • کد خبر : 14176
  • 20 اردیبهشت 1400 - 14:00
گوشت قرمز در تبریز ارزان می‌شود
یاز اکو - مدیرعامل کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت در تبریز و طبق توافق با پیمانکاران در فروشگاه‌های کشتارگاه تبریز، مقرر شده تا در آستانه عید سعید فطر، قیمت گوشت قرمز در این فروشگاه‌ها ارزان شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری، کریم قدرتی در این خصوص اظهار کرد: اکنون با توجه به تمهیدات انجام شده، کیفیت گوشت کشتارگاه تبریز بسیار بالا است و اقدامات این سازمان در شناسنامه دار کردن گوشت استحصالی از اقبال خوبی از طوی قصابی‌ها برخوردار است و مردم نیز استقبال خوبی از این طرح کرده‌اند.

وی افزود: متاسفانه برخی از قصابی‌های سطح شهر اقدام به ارائه گوشت بدون شناسنامه می‌کنند که این مسئله می‌تواند باعث سودجویی و فرصت طلبی شود.

وی ادامه داد: نبود شناسنامه در گوشت که حتی گاهی از قیمت مصوب هم پایین تر فروخته می‌شود، موجب عدم اطلاع رسانی در مورد مشخصات گوشت شده و از این طریق شهروندان بدون اطلاع از جنسیت و سن دام استحصالی و دقت کافی، گوشت خریداری کنند.

قدرتی تاکید کرد: در صورت برخورد با چنین تخلفاتی می‌بایست با شماره تلفن ۱۲۴ یا بازرسی سازمان کشتارگاه تبریز تماس گرفته شود تا در اولین فرصت با این اقدام غیر قانونی برخورد انجام بگیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و ارتباط مستقیم سلامت مردم با سلامت گوشت مصرفی و هم‌چنین اراده راسخ اداره کل دامپزشکی استان در جهت جلوگیری از تولید و عرضه گوشت غیر استاندارد و ناسلام به مصرف کنندگان، شهرداری تبریز نیز دوشا دوش دستگاه‌های ذیربط تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود را برای تامین امنیت غذایی شهروندان به کار می‌گیرد.
ندد.

وی اظهار امیدواری کرد تا در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و در سال تولید، پشتیبانی‌، مانع زدایی‌ها، این سازمان نیز تمامی امکانات خود را به کار خواهد گرفت تا بتواند در اجرای امر رهبری و خدمت به مردم نجیب با تمام قوا حرکت کند.

نرخ جدید فروش گوشت شناسنامه دار نر، کشتار روز در فروشگاه‌های کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز به شرح زیر اعلام شده است:

گوساله نر جوان کشتار روز مخلوط بدون استخوان به قیمت کیلویی۱۲۰ هزار تومان

نیم شقه گوسفند نر بره کشتار روز به قیمت کیلویی ۱۱۱هزار تومان

گوسفند نر بره کشتار روز بدون دمبه به قیمت کیلویی ۱۲۵ هزار تومان

ران گوسنفد نر بره با راسته به قیمت کیلویی ۱۲۰ هزار تومان

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=14176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});