• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

مشارکت دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی با بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی

  • کد خبر : 14178
  • 20 اردیبهشت 1400 - 14:15
مشارکت دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی با بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی
یاز اکو - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از مشارکت دستگاه‌های اجرایی و سازمان بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی در استان خبر داد و خواستار هم‌افزایی بیشتر در این زمینه شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان، گفت: سازمان بسیج سازندگی نقش موثری در رفع محرومیت‌زدایی در استان دارد که امیدواریم فعالیت‌های آن همچنان استمرار داشته باشد.

وی خواستار هم افزایی بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان با بسیج سازندگی شد و ادامه داد: بر اساس تفاهم‌نامه اخیر استانداری، بسیج سازندگی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اقدامات مشترک دولت و بسیج با هدف رفع محرومیت در استان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون بودجه، بخشی از اعتبارات امسال دستگاه‌های اجرایی به موضوع محرومیت‌زدایی اختصاص یافته و سازمان بسیج سازندگی نیز بخشی از اعتبارات داخلی خود را در این زمینه سرمایه گذاری می‌کند.

رحمتی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات بسیار خوبی در بخش‌های مختلف و به خصوص در حوزه محرومیت‌زدایی از مناطق کم برخوردار انجام شده اما محرومیت‌های فعلی هم در شان مردم ما نیست.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه به بیان عملکرد این مجموعه پرداخت و گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا پایان سال ۹۹، ۴۵۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال در استان اجرا شده است.

محمد اسکندری ادامه داد: بر اساس برنامه سه ساله جامع محرومیت زدایی و تفاهم نامه سه جانبه استانداری، بسیج و سازمان مدیریت و برنامه ریزی، یک هزار و ۹۶۴ پروژه با اختصاص اعتبار ۸۶۹ میلیارد تومان در استان اجرا می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=14178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});