• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

پیش‌بینی تازه رئیس اتحادیه طلا از قیمت‌ها؛ موج افزایش مجدد در راه است؟

  • کد خبر : 105556
  • 28 اردیبهشت 1402 - 14:15
پیش‌بینی تازه رئیس اتحادیه طلا از قیمت‌ها؛ موج افزایش مجدد در راه است؟
یاز اکو - به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران به نظر می‌رسد قیمت‌ها تثبیت شده و ما دیگر شاهد کاهش یا افزایش خاصی نخواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرآنلاین، نادر بذرافشان، رییس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران در مورد وضعیت بازار طلا و سکه می‌گوید: از ابتدای سال جاری شاهد ثبات و آرامش نسبی در بازار طلا و سکه هستیم و در این مدت نوسانات به حداقل رسیده و حتی با ورود به ماه شوال که معمولا اعیاد و مراسم‌ها بیشتر می‌شود هیچ‌گونه التهابی در بازار نداشتیم.

نادر بذرافشان ادامه می‌دهد: نوسانات بازار طلا در این مدت بین ۲ تا ۵ درصد بوده که طبیعی است و بخشی از آن به نوسانات بازار ارز، بخش دیگر به نوسانات انس جهانی طلا و بخشی هم به وضعیت عرضه و تقاضا برمی‌گردد که مجموع این عوامل در کنار هم باعث شده است ما از اواسط هفته گذشته تا به امروز روند کاهش قیمت‌ها را داشته باشیم.

بذرافشان در مورد وضعیت تقاضا در بازار طلا و سکه هم بیان می‌کند: از هفته گذشته تقاضا مقداری کاهش داشته است که بخشی از آن به طرح جدید عرضه و فروش خودرو برمی‌گردد چرا که تعدادی از مردم برای ثبت‌نام خودرو اقدام به فروش طلا و سکه‌های خود کرده‌اند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران در مورد وضعیت قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در روزهای آینده هم عنوان می‌کند: در حال حاضر مردم کمی نگران هستند که این کاهش قیمت‌ها ادامه‌دار است یا ممکن است افزایش پیدا کند؟ با توجه به تجربه‌ و با توجه به اینکه ما از ابتدای سال ثبات قیمت‌ها را داشتیم می‌توان گفت در حال حاضر قیمت‌ها به ثبات نسبی خوبی رسیده و امروز هم حدود ۳۰ دلار کاهش انس جهانی طلا را شاهد بودیم.

بذرافشان تصریح می‌کند: بر این اساس، به نظر می‌رسد قیمت‌ها تثبیت شده و ما دیگر شاهد کاهش یا افزایش خاصی نخواهیم بود و هموطنان منتظر کاهش یا افزایش زیادی نباشند و در زمانی که تصمیم می‌گیرند مبادلات خود را در رابطه با خرید سکه و مصنوعات طلا انجام دهند همان لحظه انجام دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=105556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});