• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

چتر حمایت هیئت نمایندگان اتاق تبریز بر سر ۱۴ هزار و ۳۰۰ نفر از ایتام استان

  • کد خبر : 105561
  • 28 اردیبهشت 1402 - 14:30
چتر حمایت هیئت نمایندگان اتاق تبریز بر سر ۱۴ هزار و ۳۰۰ نفر از ایتام استان
یاز اکو - رئیس و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز، در راستای ایفای وظایف اجتماعی خود 14 هزار و 300 نفر از فرزندان ایتام محسنین را به سرپرستی گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، به این ترتیب هیئت نمایندگان و جمعی از اعضای اتاق بازرگانی تبریز با مشارکت در این امر خیر بیش از ۱۴ هزار نفر از ایتام را به سرپرستی گرفتند که ۱۰ هزار نفر از این ایتام تحت تکفل و حمایت مستقیم یونس ژائله؛ رئیس اتاق قرار گرفتند.

با انجام این عمل نوع‌دوستانه که پیرو درخواست کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌شرقی، برای کمک مالی سالانه به‌منظور سرپرستی فرزندان ایتام محسنین صورت گرفت، بخش عظیمی از ایتام استان، از حمایت مادی و معنوی هیئت نمایندگان اتاق تبریز بهره‌مند شدند.

لازم به ذکر است، هیئت نمایندگان اتاق تبریز، طی سال‌های متمادی، به شیوه‌های متفاوت در راستای کمک به اقشار کم‌برخوردار، آسیب‌دیده یا در معرض آسیب گام‌های بزرگی برداشته‌اند و همواره به عنوان حامی در کنار هم‌استانی‌های خود بوده و هستند.

یادآور می‌شود، طرح حامی‌یابی کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای اکرام و توانمندسازی ایتام و محسنین اجرا می‌شود و حامیان می‌توانند از طریق تکفّل یک یا چند کودک و نوجوان نیازمند، به‌صورت مستقیم، کمک‌های مالی خود را به حساب این افراد واریز کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=105561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});