• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

برگزاری کلاس‌های رایگان مختلف در فرهنگسرای کوثر شهرداری منطقه ۳

  • کد خبر : 142355
  • 19 اردیبهشت 1403 - 15:36
برگزاری کلاس‌های رایگان مختلف در فرهنگسرای کوثر شهرداری منطقه ۳
یازاکو - فرهنگسرای کوثر شهرداری منطقه ۳ تبریز به غیر از برگزاری کلاس‌های رایگان تغذیه و طب سنتی، روانشناسی و ورزش و حرکات اصلاحی، در طی سال برای کودکان و بانوان کلاس رشته‌های مختلفی را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، کلاس‌های آموزشی نقاشی و طراحی از پرطرفدارترین کلاس‌هایی است که طی سال در فرهنگسرای کوثر منطقه در پارک کوثر واقع در میدان بقائیه مارالان برگزار می‌شود.

کلاس‌های آموزشی نقاشی در دو مقطع سنی کودکان زیر ۷ سال در روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۴ سال و برای مقطع سنی کودکان ۷ تا ۱۲ سال در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۳:۳۰ برگزار می‌شود و کلاس طراحی نیز برای دختران و بانوان بالای ۱۲ سال، در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۳:۳۰ برپا می‌شود.

در این فرهنگسرای تحت مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی منطقه، کلاس‌های آموزشی رشته‌های مختلف دیگری از جمله خیاطی، خوشنویسی، قرآن، ترمه‌دوزی، تریکوبافی، گلدوزی(دوخت برزیلی)، روبان‌دوزی، جعبه‌های کادویی، چرم‌دوزی، رزین، قصه‌گویی برای کودکان، بافتنی، جواهردوزی، چرتکه(محاسبات ذهنی)، روباتیک نیز برای بانوان علاقه‌مند در ساعات اداری برگزار می‌شود.

همچنین دو کلاس ورزش صبحگاهی روزهای سه‌شنبه از ساعت ۸ تا ۹ صبح در محوطه فضای سبز پارک کوثر و کلاس حرکات اصلاحی روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ به صورت رایگان و با مربی‌گری مجید حکیمی برای بانوان علاقه‌مند توسط فرهنگسرای کوثر برگزار می‌شود.

دو کلاس رایگان دیگر، تغذیه و طب سنتی در روزهای یک‌شنبه و کلاس روانشناسی در روزهای سه شنبه برپا شده و همچنین فضای قرائت‌خانه فرهنگسرا در اختیار اهل مطالعه قرار گرفته و کتابخانه نیز هر روز برای دختران و بانوان خدمات ارائه می‌کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=142355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});