• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

ورزقان؛ شهر مس و طلا اما محروم از امکانات/ از حق ورزقان کوتاه نمی‌آییم

  • کد خبر : 49092
  • 13 بهمن 1400 - 19:00
ورزقان؛ شهر مس و طلا اما محروم از امکانات/ از حق ورزقان کوتاه نمی‌آییم
یاز اکو - امام جمعه ورزقان گفت: اگر به مطالبات به حق مردم شهرستان ورزقان رسیدگی نشود، مطمئن باشید تا حصول نتیجه از طرق مختلف پیگیری خواهیم کرد و کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس از ورزقان، مهدی پورآقامحمد در جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان ورزقان اظهار کرد: شهرستان ورزقان با داشتن این همه منابع عظیم خدادادی از داشتن حداقل امکانات و زیرساخت‌های لازم شهری و روستایی در محرومیت است و همچنان چشم انتظار همت مسوولان را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه باید پیگیری مطالبات مردمی به‌طور جدی در اولویت قرار گیرد، افزود: انتظار داریم مسوول جدید ستاد نماز جمعه مطالبه‌گری  را سرلوحه کار خود قرار دهد تا در بحث مطالبه‌گری یک تحول جدی را شاهد باشیم.

امام جمعه ورزقان گفت: مردم شهرستان باید نتیجه مطالباتشان را از سوی ستاد و خطبه‌های نماز جمعه از نزدیک و به معنای واقعی کلمه احساس کنند تا امیدواری در جامعه افزایش یابد.

وی در ادامه به نبود برخی امکانات زیرساختی در ورزقان اشاره کرد و گفت: حق و حقوق مردم شهرستان در خدمات اجتماعی از سوی معادن خصوصا معدن مس سونگون ورزقان آنطور که باید ثمره‌‍‌ای در توسعه شهرستان نداشته و کمبودهای زیادی در حوزه‌های مختلف حوزه رفاهی و بهداشتی و … خصوصا نبود آب شرب، تصفیه خانه آب، سیستم فاضلاب شهری، پارک شهری، استخر و… وجود دارد که مردم  شهرستان از این وضعیت ناراحت و نسبت به آینده نگران هستند. 

امام جمعه ورزقان با بیان اینکه شهرستان با هیاهو و جنجال به جایی نمی‌رسد، یادآور شد: یک مسوول واقعی باید به جای جنجال و هیاهو و داد و فریاد از هوش و قلم خود به نفع مردم استفاده کند تا مردم عزیز نتیجه آن را لمس کنند.

وی تاکید کرد: شهرستان ورزقان بیش از همیشه به وحدت و آرامش نیاز دارد و با تلاش و پیگیری‌ها می‌توان برای مردم رنج کشیده ورزقان کاری کرد. 

آقا محمد به منابع عظیم خدادادی در شهرستان ورزقان پرداخت و تصریح کرد: با داشتن این همه منابع خدادادی از جمله مس و طلا شهرستان ورزقان از کمبود امکانات و محرومیت رنج می‌برد با این وجود استاندار آذربایجان‌شرقی به شهرستان‌های مختلف استان سفر و از نزدیک در جریان مشکلات شهرستان‌ها قرار می‌گیرند ولی با وجود درخواست مردم از استاندار برای سفر به ورزقان و پاسخ به مطالبات مردمی، متاسفانه تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی متذکر شد: در بحث مطالبه‌گری به این حد راضی نبوده و اگر به مطالبات به حق مردم شهرستان ورزقان رسیدگی نشود، مطمئن باشید تا حصول نتیجه از طرق مختلف پیگیری خواهیم کرد و کوتاه نخواهیم آمد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=49092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});