• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

پارک‌های تبریز را بازگشایی کنید

  • کد خبر : 14355
  • 21 اردیبهشت 1400 - 15:00
پارک‌های تبریز را بازگشایی کنید
یاز اکو - دبیر شورای اسلامی شهر تبریز از ستاد مقابله با کرونا خواست تا پارک‌ ائل گلی و پارک‌های سطح شهر تبریز بازگشایی شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، سعید نیکوخصلت در مراسم افتتاح پارک محلی نصر یک در محله مرزداران، از ستاد کرونا خواست تا با توجه به وضعیت نسبتاً مناسب و با توجه به اهمیت پیاده‌روی و تاثیر میزان شاد بودن مردم بر روی سیستم ایمنی بدن، دستورات لازم برای بازگشایی پارک‌های سطح شهر به ویژه ائل گلی، دستورات مقتضی صادر شود.

وی گفت: یکی از برندهای شهر تبریز فصل بهار و ماه اردیبهشت و آب و هوای بسیار عالی این ماه است که ایجاب می‌کند تا فضای پیاده‌روی و حضور در میان طبیعت و فضای سبز را برای مردم عزیز شهر فراهم کنیم. حضور در فضاهای طبیعی سطح تصمیم‌گیری‌های صحیح و سرزندگی اجتماعی را بالا می‌برد.

وی افزود: پرکردن مناسب اوقات فراغت و عادت به ورزش و پیاده روی جزو زیرفرهنگ‌های زندگی جامعه امروزی به حساب می آید. با تعطیل کردن فضاهای نسبتاً ایمن و مطمئن به ویژه فضای باز پارک، به نوعی روش و سبک زندگی عموم مردم به هم می خورد و بازگشت به عادات قبلی بسیار زمان بر و پرهزینه خواهد بود.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: به نظر می‌رسد که حضور در پارک، پیاده‌روی به محل کار و استفاده از دوچرخه می‌تواند سد دفاعی مناسبی را در برابر بیماری‌های عفونی از قبیل کرونا، افسردگی و بیماری‌های دیگر از قبیل نارسایی های قلبی و عروقی و دیابت به‌وجود آورد و در این راستا ضمن احترام به تلاش‌های ارزشمند جامعه بهداشت و درمان، از ستاد کرونا درخواست داریم تا در خصوص بازگشایی پارک ائل گلی دستورات مقتضی را صادر کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=14355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});