• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
0

نخستین استاندار شهید آذربایجان‌شرقی در زادگاهش مراغه آرام گرفت

  • کد خبر : 143825
  • 04 خرداد 1403 - 15:57
نخستین استاندار شهید آذربایجان‌شرقی در زادگاهش مراغه آرام گرفت
یازاکو - دکتر «مالک رحمتی»، نخستین استاندار شهید آذربایجان‌شرقی با حضور جمع کثیری از مردم شهیدپرور و قدرشناس استان در زادگاهش مراغه آرام گرفت.

مردم شهر حسینی مراغه که امروزف جمعه در آیین تشییع پیکر شهید «مالک رحمتی» حسین‌گویان به عزاداری پرداخته و با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کرده بودند، پس از آیین تشییع، فوج‌فوج به سمت محل خاکسپاری در گلشن زهرا (س) روانه شدند.

آیین تشییع پیکر شهید «مالک رحمتی» ساعتی قبل در مراغه و با حضور تاریخی مردم برگزار شد و وزیر کشور جمهوری اسلامی در این آیین سخنرانی، و «میثم مطیعی» نیز برای حاضران مداحی کرد.

شهید «مالک رحمتی» که سوم بهمن سال ۱۴۰۲ به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی معرفی شده بود، روز یکشنبه مصادف با ۳۰ اردیبهشت ماه و همراه با سید محرومان و هشتمین رییس‌جمهور کشورمان و جمعی دیگر از شهدای راه خدمت به درجه رفیع شهادت نایل شد.

شهید «رحمتی» متولد اول فروردین ۱۳۶۱ در مراغه، دانش‌آموختهٔ کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه امام صادق(ع) و دکترای حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی بود و از تیر تا بهمن ۱۴۰۲ نیز به‌ عنوان معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی فعّالیت کرد.

این شهید راه خدمت همچنین از سال ۱۴۰۰ تا تیرماه ۱۴۰۲ قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی بود و سوابق اجرایی دیگری چون مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی، عضو هیئت امنا و رییس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس، عضو هیئت مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مسئولیت در سطوح مدیریتی وزارت کشور و اتاق بازرگانی ایران را در کارنامه خود داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=143825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});