• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

رسیدگی به وضعیت امحا زباله‌های خطرناک بیمارستانی در ۵ کیلومتری شهرک صیاد شیرازی/ تبریز مرکز دفن زباله های خطرناک ویژه ی سایر استان ها شده است

  • کد خبر : 144851
  • 14 خرداد 1403 - 11:30
رسیدگی به وضعیت امحا زباله‌های خطرناک بیمارستانی در ۵ کیلومتری شهرک صیاد شیرازی/ تبریز مرکز دفن زباله های خطرناک ویژه ی سایر استان ها شده است
یازاکو - رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت پیشگیری از یک معضل زیست محیطی در محدوده شهر تبریز تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، فریدون بابایی اقدم در جلسه علنی شورای شهر تبریز طی تذکری اظهار کرد: چند ماه گذشته گزارشی مبنی بر دفن زباله‌های خطرناک بیمارستانی در پنج کیلومتری شهرک صیاد شیرازی علنی شده بود.

وی ادامه داد: شرکت پترو زیست شیمی، در پنج کیلومتری شهرک صیاد شیرازی، زباله های بیمارستانی تبریز و حتی سایر استان‌ از جمله اصفهان را در این منطقه دفن می‌کند.

وی افزود: طبق پیگیری‌ها دریافتیم که این محل به منظور راه اندازی و ایجاد کارخانه جهت به کارگیری اهالی روستا خریداری شده ولی در آن محل زباله‌های بیمارستانی حتی از شهرستان‌ها نیز به این محدوده ارسال می‌شود تا در چاه‌های بسیار عمیقی که در آن محل تعبیه شده دفن شود.

بابایی اقدم بیان کرد: این موضوع را سه بار در صحن علنی شورا بیان کرده‌ام اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای حل این موضوع انجام نگرفته است.

وی عنوان کرد: لازم است مجموعه مدیریت استانی نسبت به این معضل رسیدگی کند تا با دعوت آقای اشتری مدیر اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی پیگیری‌ها از بروز مشکلات بیش از اندازه و فاجعه زیست محیطی پیشگیری شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=144851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});