• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
8

بهره‌برداری از ۲ پروژه رفاهی و خدماتی با ۴۰ میلیارد تومان هزینه

  • کد خبر : 148264
  • 18 تیر 1403 - 14:00
بهره‌برداری از ۲ پروژه رفاهی و خدماتی با ۴۰ میلیارد تومان هزینه
یازاکو - شهردار منطقه ۱ تبریز از افتتاح و بهره‌برداری از ۲ پروژه فرهنگسرای شهدای کوی لاله عباسی و سالن‌ ورزشی چندمنظوره پارک شمس تبریزی فردا سه‌شنبه ۱۹ تیر ماه با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار و در راستای اجرای طرح سه شنبه های ورزشی و افتتاح های هفتگی شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، حمید شاهوردی با اعلام این خبر گفت: فرهنگسرای شهدای کوی لاله عباسی در راستای بهره‌مندی یکسان تمام شهروندان تبریزی از منابع شهری و بر اساس نیازسنجی صورت گرفته در حوزه فرهنگ و هنر و همچنین افزایش سرانه فرهنگی شهر در یکی از مناطق کم‌برخوردار احداث شده است.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۸۳۵ مترمربع و در دو طبقه سازه‌ای شامل فضاهای عمومی، کتابخانه، کلاس‌های آموزشی، نمازخانه، سرویس بهداشتی، مدیریت و سالن‌ کنفرانس احداث شده است.

شاهوردی خاطرنشان کرد: پروژه فرهنگسرای شهدای کوی لاله عباسی با ۱۵ میلیارد تومان هزینه در حالی فردا به بهره‌برداری می‌رسد که با تکمیل آن شاهد رونق مباحث فرهنگی، کتابخوانی و کلاس‌های آموزش شهروندی خواهیم بود.

شهردار منطقه ۱ تبریز با اشاره به دیگر پروژه آماده افتتاح در سه‌شنبه این هفته اعلام کرد: پروژه سالن ورزشی چندمنظوره پارک شمس تبریزی، دومین پروژه آماده افتتاح توسط شهرداری منطقه ۱ است که همزمان با فرهنگسرای شهدای کوی لاله عباسی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به ضرورت افزایش سرانه‌های شهری به خصوص در مناطق کم‌برخوردار یادآور شد: با تاکید شهردار تبریز، تمرکز مدیریت شهری در سال دوم بر افزایش سرانه‌های شهری بود که در همین راستا ۲۲ سالن ورزشی در نقاط مختلف شهر توسط شهرداری منطقه یک احداث شده است.

شاهوردی افزود: سالن ورزشی چندمنظوره پارک شمس تبریزی یکی از این ۲۲ سالن ورزشی است که با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان احداث و عصر فردا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: سالن ورزشی چندمنظوره پارک شمس تبریزی با مساحت ۱۴۰۱ مترمربع در دو طبقه سازه‌ای احداث شده و شامل ۲ سالن بزرگ و کوچک برای رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس، بدمینتون، بازی‌های کامپیوتری و همچنین مجهز به رختکن، دوش، سرویس بهداشتی و دفتر مدیریت است.

شهردار منطقه ۱ تبریز در پایان یادآور شد: در ادامه سه‌شنبه‌های افتتاح، تلاش داریم تا شهریور سال جاری هر هفته یک سالن‌ ورزشی به بهره‌برداری برسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=148264

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});