• امروز : یکشنبه - ۳۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 21 July - 2024
1

تجویز انتشار اوراق مشارکت ۲۰ هزار میلیارد ریالی خرید اتوبوس

  • کد خبر : 149314
  • 31 تیر 1403 - 14:45
تجویز انتشار اوراق مشارکت ۲۰ هزار میلیارد ریالی خرید اتوبوس
یازاکو - لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز انتشار اوراق مشارکت ۲۰ هزار میلیارد ریالی برای خرید اتوبوس مورد موافقت شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز در دویست و چهارمین جلسه خود، لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز انتشار اوراق مشارکت به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال جهت خرید اتوبوس را تصویب کردند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص اظهار کرد: شورا در تنظیم بودجه و تبصره‌های امسال به شهرداری مجوز انتشار اوراق به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال نسبت به خرید اتوبوس داده است به‌ شرطی که پنجاه درصد اصل و فرع مبلغ توسط دولت پرداخت شود.

علیرضا نوای باغبان با اشاره به اینکه خرید و انتشار این اوراق نیازمند مجوز شورا بود، افزود: شهرداری قراردادهایی در خصوص خرید اتوبوس دارد و از محل اوراق می تواند منابع مالی مورد نیاز خود را تامین کند به طوری که کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر نیز موافق این لایحه شهرداری است.

در نهایت اعضای شورای اسلامی در جلسه امروز خود با لایحه شهرداری مبنی بر تجویز انتشار اوراق مشارکت به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان جهت خرید اتوبوس موافقت به عمل آوردند.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکی از دستور جلسات دیگر خود به بررسی لایحه شهرداری در خصوص تجویز مساعدت مالی و اهدا ۳۰ درصد از عوارض صدور اصلاحیه پروانه ساختمانی موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز اقدام کرده و در نهایت این لایحه نیز با موافقت اکثریت اعضا به تصویب شورا رسید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=149314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});