• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

پرداخت ۲۷۰ میلیارد تومان بدهی دستگاه‌ها از محل اسناد خزانه

  • کد خبر : 15009
  • 26 اردیبهشت 1400 - 18:00
پرداخت ۲۷۰ میلیارد تومان بدهی دستگاه‌ها از محل اسناد خزانه
یاز اکو - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته 270 میلیارد تومان از بدهی دستگاه‌های اجرایی استان به پیمانکاران، نهادهای عمومی غیر دولتی و بانک‌ها از محل اسناد خزانه اسلامی پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از آژانس خبری تبریزمن ، روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی: داود بهبودی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: استفاده ۲۷۰ میلیارد تومانی از منابع اسناد خزانه اسلامی در این محدودیت های شدید بودجه ای بسیار راهگشا بوده و باید امسال نیز بتوانیم به شکلی اثربخش‌تر از منابع بودجه‌ای بهره بریم.


وی افزود: باید از ظرفیت‌های بودجه سال ۱۴۰۰ در ارتقای زیرساخت‌ها با برنامه ریزی بلندمدت، توزیع عادلانه منابع و کاهش فشار بر منابع استانی، رد دیون دولت، جلب مشارکت بخش خصوصی، عمومی و فاینانس، تقویت منابع و مولد سازی و توسعه و رفع محرومیت بهره بریم.


بهبودی در ادامه به مقایسه اعتبارات هزینه‌ای استان در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ پرداخت و تصریح کرد: اعتبارات هزینه‌ای ابلاغی ۱۴۰۰ استان ۸۹۴ میلیارد تومان است که این رقم نسبت به اعتبار هزینه‌ای ابلاغی در ابتدای سال گذشته و میزان تحقق آن در انتهای سال به ترتیب ۵۹٫۵۸ و ۲۲٫۳۶ درصد رشد داشته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی مجموع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ابلاغی سال ۱۴۰۰ استان را ۱۹۶۱ میلیارد تومان اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=15009

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});